autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Μια εικόνα που δεν θα δείτε ποτέ! Πάντως μας κοίταγαν με περιέργεια στο βενζινάδικο.

Μια εικόνα που δεν θα δείτε ποτέ! Πάντως μας κοίταγαν με περιέργεια στο βενζινάδικο.

Προετοιμάζει το έδαφος για την αυτόνομη οδήγηση

Διαβάστηκε από 11768 αναγνώστες - 2/6/2024

Ο τρόπος σχεδιασμού του ταμπλό του Tesla μπορεί να εμπνεύσει, αλλά ταυτόχρονα και να ενοχλήσει κάποιος που δεν μπορούν να αντιληφθούν την εξοικονόμηση «φαιάς ουσίας» από τους τεχνικούς της εταιρίας, οι οποίοι δεν είναι αναγκασμένοι να αναζητούν εργονομικές λύσεις. Αντί να ψάχνουν το σωστό μέρος για διακόπτες, κουμπιά και χειριστήρια, τα έχουν «στριμώξει» στα υπομενού της 15αρας οθόνης. Ακόμα και η ταχύτητα του οχήματος δεν έχει δικό της ξεχωριστό όργανο, αλλά εμφανίζεται ως μια μικρή ένδειξη στην πάνω αριστερά γωνία της μεγάλης οθόνης.

Τώρα για ποιο λόγο η αμερικάνικη εταιρία δεν έχει σκεφτεί να τοποθετήσει μια head-up display, ώστε να αμβλύνει ένα τέτοιο μειονέκτημα, που αφορά κυρίως τους πιο «οldschool» οδηγούς, παραμένει μυστήριο. Φαίνεται σαν η Tesla να προετοιμάζει το έδαφος για την αυτόνομη οδήγηση, όπου ο επιβάτης θα καθορίζει μόνο τον προορισμό, ενώ το αυτοκίνητο θα είναι υπεύθυνο για τη διαδρομή, την ταχύτητα και τον τρόπο οδήγησης.

Πάντως η οδήγηση του Model 3 είναι πολύ διασκεδαστική και παραμένει ουδέτερη, κρύβοντας έντεχνα το μεγάλο βάρος του. Επιταχύνει εξαιρετικά γρήγορα, βάζοντας στη θέση τους ακόμα και 6κύλινδρους κινητήρες, και παρόλο που μετά τα 100 χλμ./ώρα η πρόωση μειώνεται αισθητά συνεχίζει μέχρι την τελική των 225 χ.α.ω. Το κιβώτιο μιας σχέσης κάνει σωστά τη δουλειά του κι ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, τα πλαϊνά παράθυρα χωρίς πλαίσιο με διπλά τζάμια δεν αφήνουν πολλά να περάσουν στο εσωτερικό. Μάλιστα τα πάει πολύ καλά και μέσα στην πίστα, όπου κυνηγάει τους χρόνους και τα ρεκόρ του θερμικού ανταγωνισμού του με αξιώσεις.

Σχεδιασμένο για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, στοιχίζει η φόρτιση σε SuperCharger.

Οι άνθρωποι της Tesla δεν σχεδίασαν το Model 3 σύμφωνα με την τάση της εποχής που θέλει μεγάλους εμπρός προβόλους. Στόχος τους ήταν η εξοικονόμηση ενέργειας σε όλες τις συνθήκες και με τη μικρή του μούρη ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, δίνοντας το δικό του στίγμα και φιλοσοφία.



Κρίμα που το μοντέλο δεν υιοθέτησε τη μεγάλη πίσω πόρτα των μεγαλύτερων αδελφών του και πρέπει να φορτώνεις ογκώδη αντικείμενα μέσα από ένα μικρό άνοιγμα στο χώρο των αποσκευών. Ίσως η εταιρία θα πρέπει να σκεφτεί να λανσάρει ένα station wagon αμάξωμα.

Τώρα ανάλογα με το στιλ οδήγησης και το προφίλ των διαδρομών, το κόστος μετακίνησης αλλάζει. Με τα δικά μας δεδομένα (σβέλτες μακρινές αποστάσεις), τα 100 χλμ σε Supercharger μας στοίχισαν περίπου 14 ευρώ, όσο δηλαδή θα πληρώναμε με ένα δυνατό diesel όχημα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν δεν υπάρχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι με wallbox, τότε ο κύριος λόγος για να αποκτήσει κάποιος ένα Tesla ίσως να είναι η μείωση του CO2 στην ατμόσφαιρα ή απλά η επιθυμία για ένα διαφορετικό αυτοκίνητο.

Τελικά αξίζει ή όχι; Η απόφαση έχει να κάνει καθαρά με τα θέλω και τις ανάγκες του οδηγού. Σίγουρα είναι πρωτοποριακό και με ιδιαίτερη σχεδιαστική φιλοσοφία, αλλά του λείπουν τα στοιχεία που θα το κάνουν πιο φιλικό προς το μέσο χρήστη που δεν επιθυμεί να χαθεί σε μενού κι οθόνες.               
 
Tι άλλο προσφέρει ένα Tesla Model 3 εκτός της ηλεκτροκίνησης;
Minimal εσωτερικό που σε ετοιμάζει για την αυτόνομη οδήγηση
Όλες οι λειτουργίες πάνω στην κεντρική οθόνη, δεν ξεχωρίζει ούτε η ταχύτητα του οχήματος.
Μικρή πόρτα πορτμπαγκάζ, αλλά ικανοποιητικός χώρος.
Αν δεν το φορτίζεις σπίτι, θα πληρώνεις όσα και σε diesel!
Tελικά η Tesla αξίζει σαν αυτοκίνητο ή μόνο σαν όνομα;

 
 

Σελ.
1
Tι προσφέρει ένα Tesla Model 3 εκτός της ηλεκτροκίνησης;
Σελ.
2
Προετοιμάζει το έδαφος για την αυτόνομη οδήγηση