Ένα αυτοκίνητο πραγματικά να σου το τύλιξουν να το πάρεις άμεσα: με πολλούς εσωτερικούς χώρους, μεγάλο χώρο αποσκευών και ισχυρό συνδυασμό κινητήρων. Και η κατανάλωση όμως διατηρείται σε απόλυτα αποδεκτά όρια. Από την άλλη, ο μεγάλης χωρητικότητας τετρακύλινδρος κινητήρας ακούγεται ξεκάθαρα όταν βρίσκεται υπό πίεση, αλλά για το συνδυασμό του με τον ηλεκτροκινητήρα δεν έχουμε καμία αμφιβολία. Σχετικά με τη σταθερότητα του RAV4 καθ οδόν, όμως, τα πράγματα δείχνουν διαφορετικά.
Στο βρεγμένο οδόστρωμα το ESP στο RAV4 επεμβαίνει με καθυστέρηση και όχι με αρκετή σαφήνεια. Το θέμα μας είναι πως πριν από λίγους μήνες είχαμε και πάλι στη διάθεσή μας το RAV4, που στη στεγνή άσφαλτο δε μας προβλημάτισε σχετικά.
Επομένως, οι βαθμοί της αξιολόγησής του μειώθηκαν κατά ένας. Από την πλευρά της, η ανάρτηση που δε «χτυπά» μας ενθουσίασε, αφού το αμάξωμα δε δονείται στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αν και το Outlander δείχνει σε αυτόν τον τομέα να τα καταφέρνει καλύτερα. Ωστόσο, το προβάδισμα του RAV4 στον τομέα «κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων» αρκεί χαλαρά να του δώσει τη δεύτερη θέση στην κατάταξή μας.
+ Ισχυρός ο κινητήρας, καλές οι αναλογίες των χώρων, συγκριτικά μεγάλο το ρυμουλκούμενο βάρος, συγκρατημένη η κατανάλωση.
- Απόκριση με υστέρηση, κινητήρες και κιβώτιο ταχυτήτων κάνουν αισθητή την παρουσία τους, έντονες οι δονήσεις στις ανωμαλίες του δρόμου.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr