autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

HONDA CR-V

Διαβάστηκε από 60015 αναγνώστες - 6/7/2020

Honda έχει εδώ και χρόνια μεγάλη εμπειρία σε υβριδικά σύνολα. Το CR-V, λοιπόν, δεν αποτελεί εξαίρεση. Ναι μεν ο ανταγωνισμός από πλευράς Toyota λειτουργεί ελαφρώς πιο οικονομικά, αλλά το CR-V λάμπει με το καλύτερο επίπεδο της άνεσης, που παρέχει στους επιβάτες, αλλά και με τη μικρότερη στάθμη θορύβου. Ο δίλιτρος κινητήρας δίνει την αίσθηση, πως λειτουργεί κάπως φιμωμένος, αλλά εκτελεί τις υπηρεσίες του βολικά ακόμα και όταν δεν είναι ο πρωταγωνιστής.



Παρά δε, τη μικρότερη ισχύ του, οι επιδόσεις του CR-V είναι απόλυτα επαρκείς. Μάλιστα, το SUV της Honda, σε ό,τι αφορά την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h, υπερβαίνει την εργοστασιακή τιμή. Από την άλλη βέβαια, είναι πιο σημαντικό το στοιχείο της ρύθμισης της ανάρτησης, η οποία είναι φίνα. Ωστόσο, δεν είναι καθόλου συνηθισμένη η χρήση των διακοπτών του «άμεσου κιβωτίου ταχυτήτων», αν και, τελικά, όλα γίνονται χωρίς κανένα πρόβλημα.



Όπως στο Outlander, έτσι και στο CR-V, ο οδηγός μπορεί μέσω του paddle να ρυθμίσει τη «δοσολογία» των επιπέδων ανάκτησης ενέργειας. Έτσι, το CR-V είναι σε θέση σε μία δεδομένη διαδρομή να συνεχίζει επί μακρόν το cruising χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό μοτέρ. Οι καλές αναλογίες χώρων στο εσωτερικό ολοκληρώνουν τα προτερήματα του CR-V και του παρέχουν στο τέλος άξια τη νίκη.


+ Πετυχημένη η ρύθμιση της ανάρτηση και ο συνδυασμός κινητήρων-κιβωτίου ταχυτήτων, τα καλύτερα φρένα, άνεση και μεγάλοι χώροι.
- Μικρό το ρυμουλκούμενο βάρος, κάπως πιο αυξημένη η κατανάλωση 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει