Ο κουλαριστός Γιαν με το Tesla του, σίγουρα όχι. Κατά τις 10 και αφού είμαστε ήδη στο δρόμο, πρώτος δίνει το στίγμα του ο Στέφαν με το Prius. 41,1 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, τώρα συνεχίζω με βενζίνη, το μήνυμα. Ο Αντρέας με το A5 κινείται σε πολύ ταχείς ρυθμούς (170,180,190 χλμ./ώρα), καθώς η Autobahn είναι παραδόξως άδεια. Μετά από 300 χλμ. ακολουθεί το πρώτο pit stop για καφέ και ανεφοδιασμό.
Ο Αντρέας γράφει στην ομάδα: ανακάλυψα το καλύτερο πρατήριο με όλα τα είδη καυσίμων στο Lohfelder Rüssel. O Ντένις περνάει με το Nexo του μπροστά, για να σταματήσει μετά από λίγο στο Κάσελ για ανεφοδιασμό. Στο ρεζερβουάρ του χωράνε 4 κιλά υδρογόνο προς 9,50 ευρώ το κιλό. Κατά συνέπεια για τα 320 χλμ. από το Αμβούργο έως το Κάσελ πλήρωσε 38,10 ¤. Αυτό ουδόλως τον πτοεί, καθώς δεν χάνει ευκαιρία να επαινέσει το Nexo, λέγοντας πως είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, μόνο από 130 χλμ. και άνω είναι αισθητοί οι θόρυβοι της κύλισης.
Τι απέγινε ο Γιαν όμως? Αυτός κινείται βάσει πλάνου και δεν φορτίζει το ηλεκτρικό του Tesla αφού αδειάσει η μπαταρία, αλλά πολύ πριν και βάσει των σχετικών ειδοποιήσεων στο ταμπλό. Γύρω στο μεσημέρι είναι η σειρά της Κλαούντια με την Ε200 να αναφέρει. Στο 460ο χλμ. σταμάτησα για ανεφοδιασμό. Αυτή η Ε200 σαν να διψάει πολύ (48 λίτρα για 460 χιλιόμετρα), άσε που από τα 190 χλμ και πάνω εμφανίζει αυξημένους αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ και ο κινητήρας γίνεται ιδιαίτερα θορυβώδης στις υψηλές στροφές.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr