Ενα Ε200 με 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και πίσω κίνηση είχαμε δοκιμάσει και παλαιότερα στην Autobild. Οι τιμές κατανάλωσης τις οποίες είχε καταγράψει τότε στην διαδρομή των 155 χλμ. και στο τεστ κατανάλωσης ήταν της τάξης των 7,0 και 6,3 λίτρων αντίστοιχα.
Σήμερα όμως οδηγώ με το γκάζι στο πάτωμα, όπου αυτό είναι εφικτό, και αυτό έχει το τίμημα του, το οποίο «μεταφράζεται» σε 10,1 λίτρα και σε μια αναπόφευκτη πρώτη στάση για ανεφοδιασμό στο Rhön μετά από 420 χλμ. διαδρομής. Και αφού τελειώσαμε με τα του ανεφοδιασμού ήρθε η ώρα του απολογισμού. Η Ε200 είναι ένα ιδανικό αυτοκίνητο για άνετα ταξίδια.
Οι θόρυβοι στο εσωτερικό δεν υφίστανται, εκτός από τους αεροδυναμικούς και αυτοί από τα 190 χλμ. ώρα και μετά (να θυμήσουμε ότι, στη Γερμανία, πολλά κομμάτια των αυτοκινητόδρομων δεν έχουν όριο ταχύτητας, σε αντίθεση με τους ελληνικούς), τότε είναι άλλωστε που ακούγεται και ο δίλιτρος κινητήρας. Ένα είναι σίγουρο πάντως..Παρότι η Ε200 είναι ένα «ταξιδιάρικο» αυτοκίνητο, ένα diesel θα συνιστούσε μια καλύτερη επιλογή για μακρινές διαδρομές.
Διάρκεια διαδρομής: 6 ώρες και 37 λεπτά Συνολική κατανάλωση: 78,76 λτ. βενζίνης Κόστος: 126,23 ευρώ
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr