Μια μάρκα, ένας κινητήρας, ένα Χ. Grandland και Crossland μοιράζονται ξεκάθαρα cockpit, εσωτερικά, συστήματα πολυμέσων και συστήματα υποβοήθησης, την ώρα που και σε εργονομία και ευχρηστία εξοπλισμού το αποτέλεσμα είναι ισόπαλο.
Στο (κατά περισσότερο από μισό μέτρο) μακρύτερο Grandland X υπάρχει φυσικά, πολύ περισσότερος διαθέσιμος χώρος. Πάνω απ όλα ως προς το πλάτος, οι επιβάτες έχουν μία παλάμη περισσότερο... αέρα. Έκπληξη: Το μεγαλύτερο SUV όμως, έχει υποδεέστερες δυνατότητες φόρτωσης σε σχέση με το μικρό αδερφό του...
Με 3κύλινδρο κινητήρα και 130 ίππους
Και τα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής μας εφοδιάζονται με τον τρικύλινδρο, turbo κινητήρα των 1,2 λίτρων και των 130 PS. Το βαρύτερο Grandland επιταχύνει (φυσιολογικά) πιο αργά και έχει χαμηλότερη τελική ταχύτητα. Παρόλ αυτά, όμως, δεν είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Ωστόσο, στο μεγάλο SUV κρύβονται και περισσότερα χρήματα. Εκτός από την υψηλότερη κατά 7.000 ευρώ (Γερμανία) τιμή αγοράς προστίθενται σαφώς μεγαλύτερα λειτουργικά έξοδα, με αποτέλεσμα η επιλογή του μεγαλύτερου αυτοκινήτου να είναι σαφώς ακριβότερη.
Συμπέρασμα
Το Grandland X είναι ένα αυτοκίνητο άξιο και μια σοβαρή πρόταση. Το μικρότερο X όμως, τα καταφέρνει επίσης καλά και ταυτόχρονα κοστίζει λιγότερο. Ξεκάθαρα πράγματα, λοιπόν: Αγοράστε το Crossland!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr