T-Roc και T-Cross ξεχωρίζουν με τις ξεκάθαρα διαφορετικές διαστάσεις τους, παρόλο που βασίζονται ουσιαστικά στην ίδια πλατφόρμα, απολαμβάνοντας κοινές μηχανικές ρυθμίσεις και λειτουργίες, όπως και αντίστοιχη αίσθηση, κατά την διάρκεια οδήγησή τους.
Πιο ευκίνητο το T-Cross
Εντάξει, στην πόλη το πιο στενό και λιγότερο μακρύ T-Cross είναι πιο ευκίνητο και κινείται με μεγαλύτερη κομψότητα και χάρη, μέσα στην κυκλοφορία. Στον τομέα των κινητήρων και στις δύο περιπτώσεις, θα βρούμε τον τρικύλινδρο TSI του 1,0 λίτρου με τα 115 PS, που εφοδιάζει τα αυτοκίνητα σε μία άνετη κίνηση. Στα πλεονεκτήματα του T-Cross, συνυπολογίζουμε την ελαφρώς υψηλότερη θέση των καθισμάτων (συν 15 mm) και τον ελάχιστα πιο ογκώδη χώρο αποσκευών, με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους. Τεχνολογικά, εξοπλίζεται με όλα τα διαθέσιμα συστήματα, ενώ το προαιρετικό ψηφιακό cockpit είναι διαθέσιμο κατά 100 ευρώ πιο φθηνά (στη Γερμανία) σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος στο μεγαλύτερο SUV.
Ωστόσο, το μικρό SUV έχει κάποια αρνητικά στοιχεία. Πάνω απ όλα, στην πίσω σειρά θέσεων οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους σαφώς λιγότερο χώρο. Εκτός αυτού, το T-Cross έχει υποδεέστερες δυνατότητες σχετικά με το ρυμουλκούμενο βάρος, ενώ μπορεί να φορτωθεί με 10 κιλά λιγότερο.
Σε αυτήν τη σύγκριση όμως, έχει μεγαλύτερη σημασία ο παράγοντας των εξόδων. Το μεγαλύτερο T-Roc είναι ως προς την απόκτησή του, 600 ευρώ πιο προσιτό (στη Γερμανία) και παρά την ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση, κρίνεται στον τομέα της οδήγησης, η καλύτερη πρόταση.
Συμπέρασμα
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το μεγαλύτερο μοντέλο και δεν αποτελεί καμία έκπληξη. Συνολικά, το πιο προσιτό αυτοκίνητο είναι και πάλι το T-Roc. Επομένως, αγοράστε το!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr