autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τι να επιλέξω: Audi Q5

Διαβάστηκε από 18641 αναγνώστες - 30/9/2020

Το ογκώδες σα βράχος αυτοκίνητο με το γκρι χρώμα στοιχίζει (στη Γερμανία) 90.800 ευρώ, ενώ ο μπλε συνάδελφός και συγγενής του 80.220 ευρώ. Αυτό οφείλεται στο εξής: τα αυτοκίνητα που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή, ήταν εφοδιασμενα με πολύ πλούσιο εξοπλισμό.
Όχι, πως γυμνά τα Audi SQ5 και το plug-in-Hybrid 55 TFSI e είναι σημαντικά πιο προσιτά. Απλώς, επειδή η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας επιθυμεί να βλέπει στο δρόμο αυτοκίνητα με ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 40 χλμ., το εκεί Υπουργείο Οικονομικών φορολογεί το e Quattro με μόλις 0,5%, δηλαδή το μισό απ όσο ένα... καθαρόαιμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που επιφέρει και αυτήν την απόκλιση στις τιμές. Όποιος παραγγείλει ένα καλά εξοπλισμένο εταιρικό Q5 ως Plug-in-Hybrid, θα φορολογηθεί με πολύ πιο ευνοϊκούς όρους!


 
Με 40χλμ. αυτονομία
Όποιος θέλει, μπορεί να οδηγήσει αυτήν την έκδοση μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά, με την Audi να υποστηρίζει πως η αυτονομία του φτάνει τα 40 km, ενώ εμείς το μετρήσαμε στην πράξη στα 36 km. Έτσι, θα λέγαμε πως αξίζει, αν η διαδρομή για τη δουλειά είναι κάθε φορά το ίδιο μεγάλη και στο γκαράζ της εταιρείας υπάρχει μία πρίζα. Εμείς, έπειτα από την προκαθορισμένη διαδρομή των δοκιμών των 155 km βάλαμε 9,82 λίτρα super αμόλυβδης και φορτίσαμε 11,73 kWh ρεύμα. Όλα αυτά κόστισαν 16 ευρώ. Ο εξακύλινδρος diesel κινητήρας του SQ5 κατανάλωσε στην ίδια διαδρομή 9,95 λίτρα καυσίμου, που μεταφράζονται σε 12,24 ευρώ
Και ποιος κινητήρας είναι πιο διασκεδαστικός στον δρόμο; Ξεκάθαρα, ο εξακύλινδρος του SQ5 που ορμά με πολύ δυναμισμό προς τα εμπρός. ¶λλωστε, τα 750 Nm της ροπής δεν είναι λίγα, ενώ και ο (τεχνητός) ήχος είναι προκλητικός.
Η υβριδική έκδοση από την πλευρά της, δεν μπορεί να είναι τελείως ανταγωνιστική. Έχει βέβαια τα 500 Nm ροπής, αλλά δεν είναι τόσο δυναμική, ενώ με τα 2.142 kg της είναι κατά 29 kg βαρύτερη από το SQ5. Ταυτόχρονα, η συνεργασία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα δεν είναι αψεγάδιαστη. Επομένως, δικαιολογημένα μας εντυπωσιάζει η υβριδική έκδοση μόνο σε φορολογικό επίπεδο.