Για όποιον το Prius είναι πολύ οικολογικό και το Corolla πολύ mainstream, τότε η επιλογή-μονόδρομος είναι το C-HR. Η τεχνολογική βάση του crossover είναι ίδια και, εκτός από την ασυνήθιστη σχεδίαση, διαθέτει μία ενδιαφέρουσα γκάμα κινητήρων. Εκτός από το μικρό turbo βενζινοκινητήρα υπάρχουν εσχάτως δύο υβριδικά μηχανικά σύνολα. Ποιο απ όλα όμως, έχει πιο οικονομική κατανάλωση, χωρίς να περιορίζει την οδηγική απόλαυση;
Ο πιο πολλά υποσχόμενος υποψήφιος ονομάζεται 2.0 Hybrid. Η νέα, μεγαλύτερη διπλή καρδιά έχει συνδυαστική ισχύ 184 PS (βενζινοκινητήρας 152 PS + ηλεκτροκινητήρας 109 PS) και παρέχει ανάλογα καλές επιδόσεις. Σε σχέση με τον 1.8 Hybrid, ο δίλιτρος λειτουργεί με μεγαλύτερη άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υφίσταται πια η "λαστιχένια" αίσθηση κατά το έντονο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Σίγουρα όμως, είναι πλέον πιο ήπιο, ενώ η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι -επιτέλους- πιο έντονη.
Η έκδοση 1.8 Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 122 PS (βενζινοκινητήρα 98 PS + ηλεκτροκινητήρας 72 PS) δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την προαναφερθείσα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, αισθάνεσαι πως προσπαθεί ακόμα πιο πολύ απΆ όσο υπόσχεται η Toyota (11,0 δευτ.) για να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h, ενώ το "ταβάνι" μπαίνει 170 km/h.
Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση πάντως, η μικρή υβριδική έκδοση αποδείχθηκε κατά τη μέτρησή της πιο οικονομική. Ωστόσο, το ισχυρότερο CH-R 2.0 Hybrid με 5,8 lt/100 km δεν είναι πολύ μακριά.
Αν μη τι άλλο, τα αποτελέσματα αυτά δυσκολεύουν πολύ το έργο του turbo κινητήρα των 1,2 λίτρων στην προκαθορισμένη διαδρομή της μέτρησης της κατανάλωσης. Αν και έχει ισχύ 116 PS, είναι ο πιο αδύναμος της «κόντρας» και μόνο λίγο μπορεί να κοντράρει τον 1.8 Hybrid. Ξεφεύγει δε και με την κατανάλωση των 7,3 lt/100 km. Είδατε λοιπόν τι καταφέρνουν τα... οικολογικά μοντέλα;
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr