Ακόμα και το θεωρητικά λιγότερο περίπλοκο τεχνικά μοντέλο αυτής της τριπλέτας δε μπορεί να χαρακτηριστεί "απλό". Ακόμα κι αν η ηλεκτρική αυτονομία στη λιγότερο οικονομική περίπτωση περιορίζεται σε λίγες εκατοντάδες μέτρα, το Ioniq Hybrid είναι ένα καθαρόαιμο πλήρως υβριδικό μοντέλο. Κατά κύριο λόγο τη δουλειά την κάνει ένας βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων, ενίοτε όμως, υπάρχει υποστήριξη από ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αντλεί την ενέργειά του από μία μπαταρία λιθίου-πολυμερών (ακόμη σπάνια σε αυτοκίνητα). Το υβριδικό μοντέλο είναι κάπως πιο αργό από τα άλλα μοντέλα της σειράς και λειτουργεί, φυσικά, πιο συχνά με τον πιο θορυβώδη και με τους λιγότερο... ευλύγιστους τρόπους του κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς να είναι πιο αργό από το plug-in μοντέλο. Είναι ωστόσο πιο οικονομικό συνολικά.
Το plug-in-υβριδικό μοντέλο έχει ηλεκτρική αυτονομία σχεδόν 60 km με την μπαταρία του. Έτσι, σε μεικτές συνθήκες κίνησης η κατανάλωση καυσίμου φτάνει περίπου τα μόλις 5 λίτρα. Ωστόσο, εδώ λείπει κάπως ένα φινίρισμα στη συνεργασία ανάμεσα στους δύο κινητήρες. Αν για παράδειγμα, ο οδηγός απαιτήσει όλη τη δύναμη, προκειμένου να επιταχύνει, θα διαρκέσει μια στιγμούλα μέχρι ο ηλεκτροκινητήρας και κινητήρας των 1,6 λίτρων να συνεργαστούν ιδανικά. Κατά την οδήγηση καταλαβαίνει κανείς το σαφώς μεγαλύτερο βάρος, ενώ από το χώρο αποσκευών λείπουν πάνω από 100 λίτρα όγκου. Επιπλέον, το plug-in-υβριδικό Ioniq είναι ακριβότερο κατά 6.000 ευρώ.
Το ηλεκτροκίνητο Ioniq ξεπερνά σε επιτάχυνση με ευκολία τα άλλα δύο Hyundai. Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτροκίνητο Hyundai σου δίνει την αίσθηση ενός ευχάριστα πιο ισχυρού μοντέλου, έστω κι αν στον αυτοκινητόδρομο στα 165 km/h μπαίνει ένα τέλος. Οι εργοστασιακοί, μεγαλύτεροι τροχοί δε διακρίνονται για την τέλεια κύλισή τους και σε σχέση με αυτούς των Ioniq Hybrid και Ioniq plug-in-hybrid είναι υποδεέστεροι. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος, η δυνατότητα φόρτωσης είναι μικρότερη, ο χρόνος φόρτισης μεγάλος και η αυτονομία μέτρια (σχεδόν 200 km). Το ηλεκτροκίνητο Ioniq κοστίζει στη Γερμανία τουλάχιστον 34.900 ευρώ, οπότε το «συμβατικό» υβριδικό Ioniq είναι η πρότασή μας.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr