Στη διάθεση μας είχαμε το Audi Α3 με τον δίλιτρο, turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 190 ίππων και 320 Nm ροπής, το οποίο συνδυαζόταν με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Με το Α3 στην οβάλ πίστα, δύσκολα μπορούσες να πιστέψεις ότι βρίσκεσαι σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Η σιγουριά και η ασφάλεια που μας έδινε μας θύμιζε μεγαλύτερα αυτοκίνητα της γκάμας. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου, ενώ ακόμα και με 200+ στο κοντέρ είναι ελεγχόμενο και δεν αγχώνει τον οδηγό. Σε αυτά τα χιλιόμετρα βέβαια ο αεροδυναμικός θόρυβος ήταν πιο μεγάλος σε σχέση με ένα αντίστοιχο μεσαίο. Σε σχέση με το Golf είναι πιο ήσυχο, σε σχέση με την Σειρά 1 στα ίδια επίπεδα.
Eπειτα, περάσαμε με 100 χλμ./ώρα από την πίστα άνεσης. Εκεί το Α3 έδειξε τον καλύτερο του εαυτό. Στο εσωτερικό δεν έτριξε απολύτως τίποτα, ενώ οι περισσότερες των ανωμαλιών απομονώνονται επαρκώς από την ανάρτηση. Καλή επίσης είναι και η ποιότητα κύλισης.
Τέλος, στην απαιτητική πίστα με τις στροφές μας έκανε εντύπωση το τιμόνι (με ηλεκτρική υποβοήθηση) που έχει σωστό βάρος και πληροφόρηση στις απότομες αλλαγές πορείας, καθώς και ο ψυχωμένος κινητήρας που χαρίζει στο Α3 αξιοζήλευτες επιδόσεις. Η οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη, ενώ η τετρακίνηση αυξάνει πολύ τα περιθώρια πρόσφυσης.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr