Ίσως αναρωτιέστε (και όχι άδικα), τι δουλειά έχει το 1.500άρη Golf «του λαού» μεταξύ των δίλιτρων ανταγωνιστών του, εμείς όμως πιστεύουμε ότι μπορεί να τους κοιτάξει στα μάτια καθώς φοράει τον 1.500άρη TSI, αποδίδει 150 άλογα και οι επιδόσεις του είναι ένα κλικ κάτω από αυτές της 120i. Αν συνυπολογίσουμε όμως την καλύτερη τιμή, τα χαμηλότερα πάγια έξοδα και την χαμηλότερη κατανάλωση τότε ίσως μιλάμε για μια από τις δελεαστικές προτάσεις αγοράς της κατηγορίας.
Στην οβάλ πίστα κινηθήκαμε με ταχύτητες κοντά στα 210 χλμ./ώρα και το Golf ξεδίπλωσε ένα ακόμα από τα ταλέντα του. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, εμπνέει σιγουριά και παραμένει ασφαλές ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες. Στα πέταλα δεν μας άγχωσε καθόλου ενώ μας άρεσε και ηχομόνωση καθώς λίγοι θόρυβοι θα φτάσουν στα αυτιά των επιβατών. Φυσικά, σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα, στα πολλά χιλιόμετρα ήταν πιο θορυβώδες.
Οδηγικά, το VW Golf δεν έχει τον απόλυτο χαρακτήρα της 120i, αλλά τα καταφέρνει καλύτερα από αυτήν στην δοκιμής άνεσης. Εδώ το Golf ως οικογενειακό, τα καταφέρνει καλύτερα από τον ανταγωνισμό λόγω ελαφρώς πιο μαλακής ανάρτησης. Φιλτράρει το σύνολο των ανωμαλιών με καλύτερο τρόπο ενώ διαθέτει και πιο μαλακά καθίσματα.
Πιέζοντας το Golf στις στροφές, το μοντέλο σε κερδίζει με την ουδετερότητά του και η υποστροφή έρχεται στα κλειστά κομμάτια υπό πίεση. Οι κλίσεις στις στροφές είναι λογικές και δεν χαλούν την καλή εικόνα του αυτοκίνητου σε αυτό το τομέα. Μπαίνει με αρκετά χιλιόμετρα, κρατάει πεισματικά και η όποια τάση υποστροφής θα πνιγεί αμέσως από τα ηλεκτρονικά.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr