Τι νέο μας φέρνει το συγκεκριμένο Grandland X? Tον δίλιτρο κινητήρα ντίζελ απόδοσης 177 ίππων που συναντάμε και σε ένα άλλο μοντέλο της PSA, που ανήκει πλέον η Opel, όπως το 3008.
Στην οβάλ πίστα υψηλής ταχύτητας το Gradndlad ήταν η έκπληξη της του test the best. Κινήθηκε με άνεση και ασφάλεια ακόμα και με 220 χλμ./ώρα χωρίς να δείχνει τον όγκο του. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι ήταν παρόντες αλλά γίνονταν ενοχλητικοί μόνο μετά τα 180 χλμ./ώρα.
Στην πίστα δοκιμής άνεσης το Grandland X ήταν ένα πραγματικό SUV. Κατάπιε όλες τις ανωμαλίες χωρίς να περάσει καμία από αυτές στην καμπίνα, επιδεικνύοντας μεγάλη σταθερότητα. Ακούσαμε βέβαια κάποιους μικροτριγμούς από το εσωτερικό αλλά δεν ήταν σε θέση να χαλάσουν την πολύ καλή εικόνα που σχηματίσαμε για το Opel.
Στην πίστα με τις στροφές το Grandland κινήθηκε κάπου ανάμεσα στα δύο ανταγωνιστικά αυτοκίνητα. Στρίβει πεισματικά, έχει ουδέτερη συμπεριφορά και παίρνει λογικές κλίσεις. Έχει βρει την τομή μεταξύ την άνεσης και την ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, παρότι το μοντέλο δεν είναι απολαυστικό σε αίσθηση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr