Μεταξύ των υπολοίπων μοντέλων δοκιμάσαμε και την BMW 530d με τον 3λιτρο ντίζελ κινητήρα των 265 ίππων και της θηριώδους ροπής των 620 Nm, που χαρίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις στο σχεδόν 5μετρο αμάξωμα.
Η πίστα υψηλών ταχυτήτων δεν κατάφερε σε καμία περίπτωση να βάλει δύσκολα στο μεγάλο sedan καθώς αυτές οι ταχύτητες είναι το στοιχείο του. Το αυτοκίνητο γεμίζει εμπιστοσύνη οδηγό και επιβάτες, αφού σε ταχύτητες Autobahn επιδεικνύει αφενός σταθερότητα, αφετέρου ο θόρυβος είναι περιορισμένος δεδομένης της ταχύτητας με την οποία πηγαίνεις… Το τιμόνι επίσης έχει σωστή πληροφόρηση γύρω από το κέντρο, ενώ η σταθερότητα και κατευθυντικότητα απροβλημάτιστες.
Η 5άρα έδειξε πολύ καλό πρόσωπο και στην πίστα δοκιμής άνεσης. Απομονώνει σωστά σχεδόν όλες τις ανωμαλίες και μόνο κάποιες πολύ έντονες θα περάσουν στην καμπίνα. Φυσικά, οι κρατήρες των Eλληνικών δρόμων θα γίνουν αισθητές. Το μοντέλο της δοκιμής είχε ρυθμιζόμενη ανάρτηση ως προς την απόσβεσή της, η οποία δούλευε σωστά σε όλα τα modes. Τέλος, η ποιότητα συναρμογής είναι και εδώ σε premium επίπεδα
Στην πίστα dry handling, η 5άρα κάνει έντονη την παρουσία της χάρη στα οδηγοκεντρικά της χαρακτηριστικά. Στρίβει με πολλά και με ασφάλεια, ενώ η κίνηση στους πίσω τροχούς μπορεί να την κάνει παιχνιδιάρικη, αν ο οδηγός το θελήσει φυσικά, παρόλο που η εν λόγω έκδοση δεν προορίζεται για κάτι τέτοια. Το τιμόνι έχει ξυραφένια αίσθηση (στην επιλογή normal και sport τουλάχιστον), ενώ γεμίζει με την σειρά του και αυτό, εμπιστοσύνη τον οδηγό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr