autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το επιθετικό design «πουλάει», αλλά για πόσο ακόμα;

Το επιθετικό design «πουλάει», αλλά για πόσο ακόμα;

Διαβάστηκε από 54113 αναγνώστες - 7/11/2023

Έχει αποδειχθεί λοιπόν πως το επιθετικό design έχει απήχηση, γεγονός που έχει αλλάξει τις τρέχουσες σχεδιαστικές νόρμες. Ας μην ξεχνάμε όμως δύο πράγματα: Πρώτα από όλα οι «μόδες» αλλάζουν, ενώ δεύτερον, τα αυτοκίνητα που έχουν μείνει στην ιστορία ως αντικειμενικά όμορφα δεν δείχνουν «θυμωμένα», το αντίθετο μάλιστα. Τρανά παραδείγματα η Jaguar E-Type, η Ferrari 250 GTO, καθώς και η προαναφερθείσα Lamborghini Miura.
Η ιστορία θα δείξει το κατά πόσο όμορφα θα γεράσουν τα «συνοφρυωμένα» μοντέλα του σήμερα, ή θα μείνουν να δείχνουν σαν να είναι θυμωμένα με τους εαυτούς τους έχοντας ξεπερασμένο design.

Η αλλαγή ίσως γίνει γρηγορότερα από όσο νομίζουμε, λόγω της διαρκούς εξέλιξης των αυτόνομων οχημάτων. Υπάρχει ακόμα ο φόβος του να αφήσουμε το 100% του ελέγχου του αυτοκινήτου σε έναν υπολογιστή. Για να γίνουν τα συγκεκριμένα μοντέλα πιο αποδεκτά, οι βιομηχανίες θα μπορούσαν να τα κάνουν να δείχνουν πιο φιλικά.
Κάτι αντίστοιχο έγινε με το Waymo Firefly, δηλαδή το πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο της Google που ήταν σε παραγωγή από το 2014 έως το 2017. Το Firefly είχε ένα «προσωπάκι» σαν να ξεπήδησε από καρτούν.

Η αλήθεια είναι πως μπορεί να νιώθουμε σκληροί οδηγώντας το βλοσυρό μας αυτοκίνητο, αλλά αν γνωρίζεις πως το μοντέλο που έρχεται στο αντίθετο ρεύμα ή από πίσω σου δεν έχει οδηγό, είμαι σίγουρος πως θα προτιμάς να έχει μια συμπαθητική «φατσούλα» παρά να δείχνει οργισμένο, γιατί αλλιώς θα νιώθεις πως σε κυνηγάνε τα φορτηγά της ταινίας Maximum Overdrive του Stephen King.
 
Το 1973 η θρυλική BMW 2002 turbο έκανε το ντεμπούτο της, και ξεχώριζε από τα πρησμένα φτερά, το χαμηλό εμπρόσθιο spoiler και την αεροτομή πίσω. Το μοντέλο της παρουσίασης είχε ανεστραμμένα αυτοκόλλητα στον πρόβολο μπροστά, που ανέγραφαν την ονομασία του μοντέλου και φαίνονταν σωστά αν τα κοίταζες από τον καθρέπτη, όπως ακριβώς είναι οι σημάνσεις στα ασθενοφόρα.
Αυτά τα «πολεμικά» αυτοκόλλητα έκαναν το γερμανικό Κοινοβούλιο να διεξάγει σύσκεψη σχετικά με το κατά πόσο η 2002 turbo παρότρυνε την απερίσκεπτη οδήγηση.

Συγκρίνοντάς την με μερικά από τα θυμωμένα αυτοκίνητα εν έτει 2023, θεωρώ πως η BMW 2002 turbo θα φάνταζε σήμερα μάλλον χαρούμενη και καλόβολη.

Τα βλέπεις στον καθρέφτη και τρομάζεις, κι ας έχουν 80 άλογα!
Σύμφωνα με έρευνες, οι αγοραστές προτιμούν τον «επιθετικό» σχεδιασμό.
Τους προκαλεί ένα αίσθημα «δύναμης».

Εσένα σου αρέσουν τα μοντέλα που δείχνουν «τσαμπουκάδες» ή βαρέθηκες αυτή τη μόδα;

Σελ.
1
Γιατί τα μοντέρνα αυτοκίνητα δείχνουν τόσο θυμωμένα;
Σελ.
2
Παρειδωλία, ή αλλιώς γιατί νομίζεις πως το αυτοκίνητό σου έχει «πρόσωπο»
Σελ.
3
Οι αγοραστές προτιμούν τον επιθετικό σχεδιασμό
Σελ.
4
Το επιθετικό design «πουλάει», αλλά για πόσο ακόμα;