autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αν κολλήσουν τα ηλεκτρικά μοτέρ κοστίζει αρκετά η επισκευή τους

Αν κολλήσουν τα ηλεκτρικά μοτέρ κοστίζει αρκετά η επισκευή τους

Διαβάστηκε από 12869 αναγνώστες - 14/11/2023

Το συμβατικό χειρόφρενο διαθέτει ένα σύστημα από συρματόσχοινα (ντίζες) που πιέζει τα τακάκια στους δίσκους των πίσω τροχών, ή αντίστοιχα τις σιαγόνες επάνω στα ταμπούρα. Τα συρματόσχοινα καταλήγουν στον μοχλό που τραβάμε με το χέρι.

Στην περίπτωση του ηλεκτρικού χειροφρένου, ο χειροκίνητος μοχλός δίνει τη θέση του σε ένα κουμπί, το οποίο στέλνει εντολή σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο με τη σειρά του τραβά τα συρματόσχοινα και «μπλοκάρει» τους τροχούς.

Πλέον είναι διαδεδομένο και ένα δεύτερο σύστημα ηλεκτρικού χειροφρένου, το οποίο διαθέτει δύο μοτεράκια, ένα σε κάθε πίσω δαγκάνα. Σε αυτή την περίπτωση η πίεση στους δίσκους γίνεται μέσω εμβόλου.

Αν ένα από αυτά τα ηλεκτρικά μοτεράκια κολλήσει και δεν μπορεί να απεμπλέξει το χειρόφρενο, τότε το αυτοκίνητο θα πρέπει να μεταφερθεί στο συνεργείο. Η επισκευή του προβλήματος, που μπορεί να περιλαμβάνει αντικατάσταση του προβληματικού μοτέρ, θα κοστίσει αρκετά ακριβότερα από την αλλαγή της ντίζας του παραδοσιακού χειροφρένου.

Παράλληλα, επειδή το σύστημα του ηλεκτρικού χειροφρένου είναι αρκετά πολύπλοκο και περιλαμβάνει αρκετά εξαρτήματα (κουμπί, μοτέρ, εγκεφαλάκι, ντίζες και καλωδίωση), υπάρχουν περισσότερα πράγματα που μπορεί να χαλάσουν. Έχουν γίνει αναφορές για προβληματικά κουμπιά, που κοστίζουν από 30 έως και 50 ευρώ.

Σελ.
1
Ηλεκτρικό χειρόφρενο: Ποιος ο λόγος που εξελίχθηκε αυτό;
Σελ.
2
Αν μείνεις από μπαταρία, δεν μπορείς να λύσεις εύκολα το χειρόφρενο
Σελ.
3
Αν κολλήσουν τα ηλεκτρικά μοτέρ κοστίζει αρκετά η επισκευή τους
Σελ.
4
Το σύστημα πέδησης με ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι πιο ακριβό στη συντήρηση
Σελ.
5
Τι γίνεται σε έκτακτη ανάγκη; Μπορώ να «δέσω» χειρόφρενο εν κινήσει;