Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Εξασφαλισμένα τα θερμικά μοτέρ για τα επόμενα 100 χρόνια

Εξασφαλισμένα τα θερμικά μοτέρ για τα επόμενα 100 χρόνια

29/3/2024

Κοιτάζουν προς τα θερμικά μοτέρ ξανά οι εταιρείες
Στάσιμες οι πωλήσεις ηλεκτρικών λόγω κατάργησης των επιδοτήσεων
Δεν φέρνουν κέρδη τα ηλεκτρικά χωρίς κρατική επιδότηση
Κάνει κριτική στους πολιτικούς ο Dudenhöffer

Κοιτάζουν προς τα θερμικά μοτέρ ξανά οι εταιρείες

Κάθε μέρα που περνάει, ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους αυξάνεται. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο ειδικός Ferdinand Dudenhöffer, οι κινητήρες που λειτουργούν με βενζίνη ή πετρέλαιο δεν πρόκειται να εξαφανιστούν σύντομα, και μάλιστα οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων έχουν αρχίσει να επενδύουν εκ νέου σε αυτούς.

Στάσιμες οι πωλήσεις ηλεκτρικών λόγω κατάργησης των επιδοτήσεων

Το τελευταίο διάστημα οι πωλήσεις των ηλεκτρικών είναι στάσιμες σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, ιδίως στη Γερμανία. Η αιτία είναι απλή: πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, έχουν τερματίσει τις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτή η απόφαση επηρέασε σημαντικά την αγορά, καθώς πολλοί δυνητικοί αγοραστές αποθαρρύνθηκαν από την έλλειψη οικονομικής στήριξης και δεν προτίμησαν τα ηλεκτρικά. Ως απάντηση σε αυτήν την εξέλιξη, οι μάρκες έχουν ενισχύσει σημαντικά την παρουσία οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο εμπορικό τους χαρτοφυλάκιο.

Δεν φέρνουν κέρδη τα ηλεκτρικά χωρίς κρατική επιδότηση

Επιπλέον, οι εκπτώσεις που προσφέρονται για την αγορά οχημάτων με βενζίνη ή πετρέλαιο είναι αυτή τη στιγμή υψηλότερες από αυτές που δίνονται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό οφείλεται στα υψηλότερα περιθώρια κέρδους που παρουσιάζουν αυτά τα οχήματα, κάτι που καθιστά ευκολότερη την προσφορά εκπτώσεων επί αυτών. Αντίθετα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνήθως προκαλούν χαμηλά ή και ακόμη και ζημιά για τις εταιρείες, κυρίως σε χώρες όπου δεν υπάρχουν κρατικές επιδοτήσεις.

Κάνει κριτική στους πολιτικούς ο Dudenhöffer

Ο Dudenhöffer υποστηρίζει ότι οι φίρμες δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να εστιάσουν ξανά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς αυτοί παραμένουν κερδοφόροι και πιο προσιτοί στο ευρύ κοινό. Κατά τη γνώμη του, η πολιτική απόφαση για τη μείωση των επιδοτήσεων στα ηλεκτρικά οχήματα είναι υπεύθυνη για αυτήν την αλλαγή πορείας στην αγορά. Τέλος, επικρίνει την απόφαση της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen, να αναβάλει την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες αυτοί είναι εξασφαλισμένοι για τα επόμενα 100 χρόνια.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις