Excellence: Μια συνεχής αναζήτηση για αποτελεσματικότητα, ασφάλεια και ποιότητα
Η αποδοτικότητα ήταν στο επίκεντρο των ομάδων της PEUGEOT καθ' όλη τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του PEUGEOT E-408.
Σχεδιασμένο για μια ομαλή ενεργειακή μετάβαση
Η αεροδυναμική του νέου PEUGEOT E-408 (SCx: 0,66) έλαβε ιδιαίτερης προσοχής. Οι προφυλακτήρες, η εμπρός εισαγωγή αέρα, το κάτω μέρος του οχήματος και οι χαμηλές πίσω προστατευτικές επιφάνειες στους μπροστινούς τροχούς. Το νέο PEUGEOT E-408 διαθέτει μια ειδική σχεδίαση στο κάτω μέρος του αμαξώματος σχηματίζοντας ένα αεροδυναμικό επίπεδο δάπεδο, με αποτέλεσμα την χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 15,2 kWh / 100 km και έως 453 km συνδυασμένη αυτονομία WLTP σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.**
Το PEUGEOT E-408 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία υψηλής τάσης 58,2 kWh (ωφέλιμη). Με την τεχνολογία NMC 811 – 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο, 10% κοβάλτιο – επωφελείται από την αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα με 18 ενσωματωμένες μονάδες. Το νέο PEUGEOT E-408 προσφέρει αυτονομία 453 km στον μικτό κύκλο WLTP, καλύπτοντας τις ανάγκες των περισσότερων πελατών της κατηγορίας D, των οποίων η τυπική ημερήσια χιλιομετρική απόσταση είναι κάτω από 45 km (Industry Data, FY23 – HY24).
Η αναγεννητική πέδηση επιτρέπει μια πιο ομαλή οδηγική εμπειρία. Χρησιμοποιώντας τους μοχλούς (paddles) πίσω από το μικρό τιμόνι, ο οδηγός μπορεί εύκολα να ενεργοποιήσει την αναγεννητική πέδηση σε 3 επίπεδα. Ο αριστερός μοχλός αυξάνει την ανάκτηση ενέργειας και ο δεξιός τη μειώνει. Τα τρία επίπεδα αναγεννητικής πέδησης είναι: Χαμηλό (-0,6 m/s²) για αισθήσεις κοντά σε θερμικό όχημα, Μέτριο (-1,3 m/s²) για αυξημένη επιβράδυνση κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού και Αυξημένο (-2,0 m/s²) για μέγιστη επιβράδυνση κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού και συνεπώς μέγιστη ανάκτηση ενέργειας. Τα δύο τελευταία επίπεδα ενεργοποιούν αυτόματα τα πίσω φώτα στοπ.
Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με τις προτεραιότητές του. Το Normal είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία, ρυθμίζοντας την ισχύ στα 140 kW (190 hp) και τη ροπή στα 300 Nm, προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και αυτονομίας. Η λειτουργία Sport (157 kW/210 hp και 345 Nm) είναι διαθέσιμη για μέγιστη απόδοση και ενεργοποιείται αυτόματα και προσωρινά κατά τη διάρκεια των "kick downs". Η λειτουργία ECO (125 kW/170 hp, 270 Nm) ευνοεί την αυτονομία διατηρώντας παράλληλα την οδηγική απόλαυση.
Το νέο PEUGEOT E-408 είναι εξοπλισμένο στάνταρ με αντλία θερμότητας, καθώς και θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, βελτιστοποιώντας τη θερμική άνεση των επιβατών διατηρώντας παράλληλα την ενέργεια της μπαταρίας.
Μια απλή και γρήγορη επαναφόρτιση.
Για φόρτιση AC, το νέο PEUGEOT E-408 εφοδιάζεται στάνταρ με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Για φόρτιση DC, το PEUGEOT E-408 δέχεται ισχύ έως 120 kW, επιτρέποντας φόρτιση από 20% έως 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά (υπό συνθήκες κανονικής θερμοκρασίας μπαταρίας) και ανάκτηση 100 km αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης. Για τη βελτιστοποίηση της φόρτισης, ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τα κατώτερα και ανώτερα όρια από την κεντρική οθόνη του PEUGEOT E-408. Για παράδειγμα, από 20% ελάχιστη έως 80% μέγιστη.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
Plug-in υβριδικός κινητήρας είναι επίσης διαθέσιμος στο PEUGEOT 408:
- PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός κινητήρα 180 bhp (132 kW) turbo και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένου με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων e-EAT8 / σε διαδικασία έγκρισης τύπου.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4 kWh, ενώ ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι 7,4 kW. Όλες οι δύο εκδόσεις διατίθενται με ΛΤΠΦ κάτω από 40.000¤, προσφέροντας μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης για τους εταιρικούς πελάτες.
Ένας υβριδικός κινητήρας είναι επίσης διαθέσιμος στο PEUGEOT 408:
- HYBRID 136 e-DCS6: Κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός κινητήρα turbo 136 hp και ηλεκτροκινητήρα 29hp με μπαταρία 48V σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων e-DCS6.
Αυτό το νέο σύστημα κίνησης PEUGEOT HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση έως και 15% στην κατανάλωση καυσίμου (5,2 l/100 km σε μικτό κύκλο WLTP**). Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 408 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργήσει έως και το 50% του χρόνου σε 100% ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών εκπομπών.
Σελ. 1 | Νέο 100% ηλεκτρικό Peugeot E-408 |
Σελ. 2 | Σύγχρονη ταυτότητα |
Σελ. 3 | Μια ζεστή ατμόσφαιρα στην καμπίνα |
Σελ. 4 | Excellence: Μια συνεχής αναζήτηση για αποτελεσματικότητα, ασφάλεια και ποιότητα |
Σελ. 5 | Μέγιστη ασφάλεια για βέλτιστη ηρεμία |