2005: Το Facelift του Peugeot 307
Όταν το Peugeot 307 είχε γίνει αισίως 4 ετών, οι Γάλλοι αποφάσισαν να το ανανεώσουν, ούτως ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό. Το «φρεσκαρισμένο» μοντέλο έκανε το ντεμπούτο του τον Ιούνη του 2005. Η κυριότερη εμφανισιακή αλλαγή ήταν στο εμπρός μέρος. Όπως και στα υπόλοιπα οχήματα της εταιρείας, η κεντρική γρίλια ανάμεσα από τα φανάρια έδωσε τη θέση της σε έναν ευμεγέθη αεραγωγό στον προφυλακτήρα, ενώ το μικροκαμωμένο έμβλημα με το Λέοντα έγινε μεγαλύτερο.
Μαζί με την εμφάνιση, αναβαθμίστηκε και η αξιοπιστία του Peugeot 307, αφού διορθώθηκαν ορισμένες «παιδικές ασθένειες» που είχαν τα πρώτα μοντέλα.
Η ισχύς του δίλιτρου κινητήρα αυξήθηκε ελαφρώς στους 141 ίππους, ενώ παράλληλα δημιουργήθηκε και μια δεύτερη, ισχυρότερη έκδοση του ίδιου μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό, διαφορετική εισαγωγή και εξαγωγή, με την ιπποδύναμη να σκαρφαλώνει στα 180 άλογα.
Το Peugeot 307 έφτασε στο τέλος της ζωής του στην Ευρώπη το 2008 και αντικαταστήθηκε από το 308. Συνέχισε να παράγεται για την αγορά της Αργεντινής έως το 2011, και για την Κίνα έως και το 2014. Εκτός από καθημερινό θέαμα στους δρόμους, το γαλλικό μικρομεσαίο έλαμψε και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally, με μια ιδιαίτερη πρωτοτυπία.
Σελ. 1 | Η εμφάνιση του Peugeot 307 θύμιζε πολυμορφικό |
Σελ. 2 | Με κινητήρες από 1.400 έως 2.000 κυβικά το Peugeot 307 |
Σελ. 3 | 2005: Το Facelift του Peugeot 307 |
Σελ. 4 | Peugeot 307 WRC: Ένα καμπριολέ στα Rally! |