Πώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε δένουν «ηλεκτρονικά».
Πλέον η στρατηγική marketing των εταιριών έχει αλλάξει.
Θέλουν να «δένουν» τους πελάτες με τα ηλεκτρονικά τους, το κάνουν ήδη μερικές!
Κάνουν δύσκολη τη μετάβαση σε άλλη εταιρεία.
To μέλλον των αυτοκινητοβιομηχανιών στηρίζεται στην αφοσίωση!
Πλέον η στρατηγική marketing των εταιριών έχει αλλάξει
H τεχνολογία των αυτοκινήτων είναι το σύγχρονο marketing των αυτοκινητοβιομηχανιών και προσφέρει μια ασυναγώνιστη ευκαιρία στις εταιρείες να ενισχύσουν τα συρρικνωμένα περιθώρια κέρδους, χρεώνοντας τους υπάρχοντες πελάτες για να ξεκλειδώσουν χαρακτηριστικά που έχει ήδη το αυτοκίνητό τους. Είναι κάτι που ήδη συμβαίνει με τις εφαρμογές των smartphone που σου δίνουν δωρεάν το βασικό κομμάτι και στη συνέχεια σε χρεώνουν extra. Στην αυτοκινητοβιομηχανία βρισκόμαστε ακόμη στα πρώτα στάδια, αλλά σύντομα θα περάσουμε σε νέα επίπεδα.
Θέλουν να «δένουν» τους πελάτες με τα ηλεκτρονικά τους, το κάνουν ήδη μερικές!
Oι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να σας έχουν «δεμένους» μέσω των εφαρμογών που θα αγοράζετε ώστε να μην μπορείτε να ξεφύγετε από αυτές. Σκεφτείτε το σαν τα λογισμικά των smartphone. To να είστε χρόνιος χρήστης Αndroid και να αποφασίσετε να πάτε σε Apple ή το αντίστροφο είναι μια μεγάλη πρόκληση.
Κάνουν δύσκολη τη μετάβαση σε άλλη εταιρεία.
Οι εταιρείες αυτοκινήτων κινούνται έξυπνα, μιας και με αυτό το τρόπο όχι μόνο θα σας πουλήσουν ένα αυτοκίνητο, αλλά θα σας «αναγκάσουν» να αγοράσετε από αυτές και το επόμενο, διευκολύνοντας σας με διάφορους τρόπους, όπως την μεταφορά όλων των εφαρμογών και των υπηρεσιών που έχετε ήδη αγοράσει στο προηγούμενο. Εξάλλου σύμφωνα με την θεωρία του marketing είναι πιο εύκολο να προσελκύεις έναν ήδη πελάτη σου που σε γνωρίζει από έναν καινούργιο.
To μέλλον των αυτοκινητοβιομηχανιών στηρίζεται στην αφοσίωση
Η αφοσίωση στη μάρκα δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική για το μέλλον των αυτοκινητοβιομηχανιών από όσο είναι τώρα. Είμαστε μόλις μια ή δύο δεκαετίες μακριά από ένα μέλλον όπου δεν θα οδηγούμε πλέον τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε, αλλά θα είναι κινητά γραφεία και σαλόνια. Όταν συμβεί αυτό, οι εταιρείες θα έχουν χάσει το μεγαλύτερο όπλο τους που υπάρχει τα τελευταία 120 χρόνια: « Το αυτοκίνητο μας είναι καλύτερο από των άλλων»
Ας τα δούμε όλα πιο αναλυτικά!
Σελ. 2 | Η στρατηγική marketing των εταιριών έχει αλλάξει! |
Σελ. 3 | Θα κάνουν εξαιρετικά δύσκολη την μεταπήδηση σε άλλες εταιρείες |
Σχολιάστε |