Εσωτερικό – Χώροι
Διαβάστηκε από 40516 αναγνώστες - 25/4/2013
Ποιοτικά και πλήρη!
Το επίθετο που χαρακτηρίζει το εσωτερικό του Civic, είναι απλά.. «φουτουριστικό». Πέραν τούτου όμως, η ποιότητα κατασκευής είναι αναβαθμισμένη και με άψογο φινίρισμα. Το Civic είναι αρκετά οδηγοκεντρικό, ενώ ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας, σε βάζει σε mood για γρήγορη οδήγηση. Θετική εντύπωση αποκομίζεις κι από τη στάνταρ ψηφιακή οθόνη πληροφοριών i-MID, της οποίας ο χειρισμός των ενδείξεων του trip computer (ειδικά στην απεικόνιση των δεδομένων της κατανάλωσης) απαιτεί αρκετή εξοικείωση.
Η καμπίνα του Megane είναι λιτή, αλλά σύγχρονη, με την γενικότερη εικόνα που αποκομίζει ο οδηγός κι οι επιβαίνοντες, να είναι ποιοτική, ενώ παράλληλα διαθέτει και πολύ καλή συναρμογή. Οι διακόπτες του ηχοσυστήματος είναι μικροί, ενώ θα μείνετε εντυπωσιασμένοι από τον πίνακα οργάνων.
Η Giulietta, είναι αυτή που διαθέτει έναν πιο σπορτίφ εσωτερικό διάκοσμο. Για την ακρίβεια, όταν κάθεσαι στο κάθισμα του ιταλικού μοντέλου, αισθάνεσαι λίγο… πολεμικά. Αυτή την εντύπωση ενισχύουν κι οι διακόπτες αεροπορικού τύπου και τα χειριστήρια του κλιματισμού, τα οποία εκατέρωθεν, κλέβουν τις εντυπώσεις. Τα υλικά και τη συναρμογή θα τα θέλαμε ολίγον πιο ποιοτικά.
Σχεδιαστικά, το εσωτερικό του Leon έχει ενδιαφέρον, αλλά είναι παράλληλα και σύγχρονο, αν και δεν θα το θέλαμε τόσο μουντό. Οι πιο απαιτητικοί θα θελήσουν και λίγο πιο ποιοτικά υλικά. Βέβαια, τα τελευταία διαθέτουν μαλακή αφή, με την συναρμογή να είναι γερή και το φινίρισμα προσεγμένο.
Το ταμπλό του Golf έχει μια ελαφριά κλίση προσδίδοντας έτσι έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ και τα υλικά που χρησιμοποιούνται αυξάνουν κατά πολύ την αίσθηση της πολυτέλειας. Πέρα από την σωστή επιλογή των υλικών, σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκεται κι η συναρμογή, όπως κι η εργονομία.
Αναβαθμισμένο συγκριτικά με το παρελθοντικό μοντέλο είναι και το νέο Auris. Στο εσωτερικό, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, με πολύ καλό φινίρισμα.
Γενικότερα, η αισθητική του εσωτερικού ακολουθεί την πεπατημένη της ιαπωνικής σχολής με λιτό σχεδιασμό, καθώς και την κάθετη τοποθέτηση της κεντρικής κονσόλας. Η στενή οθόνη του κλιματιστικού δεν θα σας βολέψει ιδιαίτερα, εν αντιθέσει με την λειτουργία των επιμέρους χειριστηρίων, η οποία είναι ιδιαιτέρως εύκολη υπόθεση.
Το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ το Civic
Τόσο οι χώροι του εσωτερικού όσο και ο διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές είναι μείζονος σημασίας ζητήματα, που αναμφίβολα απασχολούν το μελλοντικό αγοραστή.
To Honda Civic διακρίνεται για την ευρυχωρία που προσφέρει στο χώρο αποσκευών, του οποίου η χωρητικότητα ανέρχεται στα 407 λίτρα, με το χώρο αυτό να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος. Όμως και οι χώροι για τον οδηγό και τους επιβάτες είναι πολύ καλοί και κανείς δεν πρόκειται να αισθανθεί άβολα ή στενάχωρα μέσα στο Honda Civic. Αρκετά μεγάλο χώρο αποσκευών διαθέτει και το VW Golf, με 380 λίτρα διαθέσιμα, ενώ το τετραγωνισμένο σχήμα και το μεγάλο βάθος τον καθιστούν πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Τρίτο αλλά όχι καταιδρωμένο, μιας και το χωρίζουν μόλις 8 λίτρα από το δεύτερο Golf, είναι το Renault Megane, με τη συνολική χωρητικότητα να αγγίζει τα 372 λίτρα, προσφέροντας ουσιαστικές δυνατότητες εκμετάλλευσης, για έναν οικογενειάρχη. H ευρυχωρία, ιδίως στις πίσω θέσεις, σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας, δεν είναι το πιο ισχυρό χαρτί του Megane.