autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Leon έχει σαφή προσανατολισμό την άνεση των επιβατών. Μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς σε δρόμο με στροφές χωρίς να τρομάζει τον οδηγό του με απρόβλεπτες αντιδράσεις.

To Civic δε γέρνει στις στροφές, το τιμόνι μεταφέρει πλούσια πληροφόρηση στον οδηγό, ο οποίος γνωρίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή πού κοιτούν οι εμπρόσθιοι τροχοί.

Το Megane κινείται στο μοτίβο που έχουν ορίσει τόσα χρόνια οι γάλλοι μηχανικοί. Συνδυάζει άνεση με ασφαλή και γιατί όχι, παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά.

Το Auris είναι άνετο και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, έχει χαμηλό κέντρο βάρους, εξαιρετικά φρένα, ενώ και το τιμόνι του είναι πιο πληροφοριακό συγκριτικά με εκείνο του προηγούμενου μοντέλου.

Η Giulietta το βροντοφωνάζει, από μακριά τόσο με την εμφάνιση της όσο και με την οδική της συμπεριφορά. Δεν είναι το κλασικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο, μιας και διαθέτει μια άκρως σπορτίφ συμπεριφορά.

Το Golf έχει ώριμη συμπεριφορά στις στροφές, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καλό τιμόνι και κορυφαία φρένα.

Οδική συμπεριφορά

Διαβάστηκε από 40513 αναγνώστες - 25/4/2013

Το Civic διαθέτει μια μεστή οδική συμπεριφορά, με το πλαίσιο να αποδεικνύεται άξιο των περιστάσεων. Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα, ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά μηδενικές, με το τιμόνι να μεταφέρει την ακριβή πληροφόρηση για το που κοιτούν οι τροχοί του. 
Τα φρένα είναι κορυφαία, με την ανάρτηση να συνδυάζει κράτημα και άνεση, ενώ παρά τους τροχούς των 17 ιντσών, το Civic diesel δε «δυσανασχετεί» ακόμα και σε χτυπητές ανωμαλίες, τη στιγμή που η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ακόμα και σε σύγκριση με τον βενζινοκίνητο ανταγωνισμό. 
Στην ίδια ισορροπία βρίσκεται και η ανάρτηση του Megane. Το γαλλικό hatchback στρίβει με την "αλαζονεία" ενός upper class μοντέλου, εξασφαλίζοντας μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σταθερότητα. Η ανάρτηση, με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, χωρίς να δρέπει δάφνες καινοτομίας, "βγάζει τίμια το ψωμί της", χαρίζοντας στους επιβάτες άνετες μετακινήσεις, ενώ η έλλειψη υποστροφής και απώλειας πρόσφυσης, ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας.
Σε ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης στην πόλη, το σύστημα πέδησης κερδίζει τις εντυπώσεις με την αποτελεσματικότητά του. Tο τιμόνι, διαθέτει καλή κατευθυντικότητα, μιας και το αυξημένο βάρος στον εμπρόσθιο άξονα (λόγω του βαρύτερου κινητήρα) έχει επηρεάσει θετικά την αίσθηση του τιμονιού που δεν έγινε κορυφαίο, αλλά εμφανίζει λιγότερο «τεχνητή» αίσθηση. 
Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα του νέου Auris ήταν η αναβάθμιση της αίσθησης πίσω από το τιμόνι σε σχέση με το παλιό μοντέλο. Ο οδηγός έχει να κάνει με ένα αυτοκίνητο που έχει χαμηλότερα το κέντρο βάρος, είναι πιο ελαφρύ από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά και πιο στιβαρό. Το τιμόνι είναι ακριβές και μεταφέρει καλή πληροφόρηση από το δρόμο. 
Η ηχομόνωση είναι πολύ προσεγμένη, γεγονός που κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο του πετρελαιοκινητήρα και φροντίζει για την άνεση στον ανοιχτό δρόμο, όπου, όμως ακούγονται κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες μετά τα 110 χλμ./ώρα. 
Οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP. 
Το Leon υποβλήθηκε σε δίαιτα κι έχασε περίπου 90 κιλά, ενώ βελτιώθηκε η ακαμψία του, λόγω της χρήσης της πλατφόρμας MQB. Είναι γεγονός βέβαιο ότι το Leon πλέον έχει ως προσανατολισμό την άνεση, στοιχείο που φαίνεται τόσο από τη μαλακή ανάρτηση, όσο και από το τιμόνι που έχει χάσει την «κοψιά» του παρελθόντος. 
Έτσι οι επιβάτες, μεταφέρονται με άνεση, ενώ σε πολύ καλό επίπεδο ανέρχεται η ποιότητα κύλισης. Αυτό όμως που θα αναζητήσετε είναι μια 6η ταχύτητα η οποία θα μείωνε κι άλλο το επίπεδο θορύβου. 
Όταν ξεκινήσουν οι στροφές, το XDS συνεισφέρει κατά πολύ στην πρόσφυση, ενώ η όποια υπερβολή καταστέλλεται από το ESP, που επεμβαίνει νωρίς. 
Το νέο Golf διαθέτει κι αυτό τη νέα πλατφόρμα MQB, έχοντας παράλληλα μακρύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, χαρακτηριστικά που του προσφέρουν ένα καλό πάτημα στο δρόμο. Στην πράξη, όλα αυτά ωφελούν κατά πολύ την οδική και οδηγική υπόσταση του αυτοκινήτου, τόσο στο κομμάτι των χειρισμών και της ευκολίας στην οδήγηση, όσο και στις αντιδράσεις του σε απαιτητικές διαδρομές. 
Εκεί, το Golf TDI και σε συνθήκες πίεσης παραμένει πεισματικά ουδέτερο και ασφαλές, με το άκαμπτο πλαίσιο και το βελτιωμένο τιμόνι (με ηλεκτρονική υποβοήθηση) να προσφέρουν την έξτρα σιγουριά στον οδηγό του. Στο κομμάτι της άνεσης, η ανάρτηση απορροφά με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τα καθίσματα είναι αρκετά αναπαυτικά. 
Τέλος η Giulietta. Το ιταλικό μοντέλο είναι πραγματικά απολαυστικό στο δρόμο, στοιχείο που υποβοηθάτε κατά πολύ από τον σβέλτο κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. 
Υπό το πνεύμα “cuore sportivo” το set up του αυτοκινήτου είναι στοχευμένα σφιχτό, οπότε η άνεση δεν ανήκει στις προδιαγραφές του, αλλά στις στροφές δείχνει πυγμή, βάζοντας με αυτοπεποίθηση τη δύναμη κάτω, ενώ στις ευθείες είναι υποδειγματικά σταθερή και ακλόνητη από πλευρικούς ανέμους ασχέτως χιλιομέτρων και χωρίς να κάνει θόρυβο. 
Σύμμαχοι του οδηγού το στιβαρό πλαίσιο, το εξαιρετικό τιμόνι, που, ανάλογα με τις διαθέσεις, βαραίνει κιόλας με την εμπλοκή του DNA (τρία επίπεδα σκληρότητας – αμεσότητας), αλλά και τα δυνατά και αποτελεσματικά φρένα. Έτσι, οι όποιες ενστάσεις από την ποιότητα των υλικών και της συναρμογής του εσωτερικού, απλά περνούν σε δεύτερη μοίρα, πίσω από την ευχαρίστηση που νιώθει ο οδηγός πίσω από το τιμόνι. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ