Συμπέρασμα: Αμφίρροπη Μάχη!
Διαβάστηκε από 40517 αναγνώστες - 25/4/2013
Είναι γεγονός πως τα μοντέλα της κατηγορίας των μικρομεσαίων διαθέτουν αξιοσημείωτη «προίκα», με εξαιρετικούς κινητήρες diesel που προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση, μικρά πάγια έξοδα και καλές επιδόσεις. Ωστόσο, το καθένα υλοποιεί τις προδιαγραφές του με διαφορετικό τρόπο.
Το Honda Civic ξεχωρίζει με τη φουτουριστική αισθητική του, είναι γρήγορο, ποιοτικό, άνετο και συμμετοχικό στο δρόμο, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική. Η αυξημένη τιμή του, παρά τον πλούσιο εξοπλισμό του, μπορεί για κάποιους να αποτελέσει τροχοπέδη στην επιλογή τους.
Στον αντίποδα, το Renault Megane, διαθέτει έναν από τους καλύτερους diesel κινητήρες της αγοράς, προσφέρει καλή άνεση, σωστή ποιότητα κατασκευής, πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, μεγάλη εγγύηση και όλα αυτά, με μια τιμή «λουκούμι»!
Το Toyota Auris διαθέτει το μικρότερο diesel κινητήρα του συγκριτικού, χαρακτηριστικό που του προσθέτει επιπλέον πόντους σε ό,τι έχει να κάνει με τα πάγια έξοδα, μιας και είναι χαμηλά. Επιπλέον, διαθέτει μεγάλη εγγύηση, ενώ οι επιβάτες μετακινούνται με άνεση. Αν είχε και ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους…
Η Alfa Romeo Giulietta, διαθέτει τον πιο σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα του συγκριτικού κι ουσιαστικά είναι μια κατηγορία μόνη της και είναι σαν να σου βροντοφωνάζει ότι, για σπορ καταστάσεις, είναι πάντα διαθέσιμη. Για πιο οικογενειακά κι ολοκληρωμένα πράγματα, τότε θα χρειαστεί να λοξοκοιτάξεις.
Το VW Golf είναι σταθερή αξία και παραμένει έτσι και στην 7η πλέον γενιά του. Ο κινητήρας που διαθέτει, συνδυάζει επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση, ενώ κι ο παράγοντας «οδική συμπεριφορά» είναι τονισμένος χωρίς να υπολείπεται σε ασφάλεια κι άνεση.
Το ομογάλακτο Seat Leon με τον 1,6 TDI κινητήρα είναι μια ολοκληρωμένη επιλογή. Δεν είναι τόσο σπορτίφ, όσο παλιά, αλλά είναι πιο άνετο, ασφαλές, οικονομικό στη χρήση, ιδιαίτερα εξοπλισμένο και ευρύχωρο. Γενικότερα, δείχνει μέσα στο πνεύμα της εποχής.