- Κατανάλωση καυσίμου
Τo Yaris έχει εδραιωθεί στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού ως συνώνυμο μιας ακόμη διαχρονικής επιτυχίας της ιαπωνικής φίρμας. Κι όχι άδικα, μιας και το Yaris είναι ένα από τα πλέον μοσχοπουλημένα αυτοκίνητα της Toyota κι ένα μοντέλο που κρατά υψηλά την τιμή του αρκετά μετά την αγορά του.
Το Toyota Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει ακόμα και τον πιο αυστηρό οδηγό. Η ποιότητα κατασκευής του, είναι σε υψηλό επίπεδο, με όλα τα βλέμματα να εστιάζουν στο ομολογουμένως εντυπωσιακό σύστημα πολυμέσων, Touch & Go, στο οποίο απεικονίζονται όλες οι λειτουργίες (αναπαραγωγή μουσικής, πλοήγηση, τηλέφωνο, ράδιο, στοιχεία διαδρομής, κάμερα οπισθοπορείας). Οι χώροι του είναι επαρκέστατοι και κανείς από τους επιβαίνοντες δεν θα σας παραπονεθεί, καθώς είναι παράλληλα χρηστικό κι άκρως εργονομικό.
Συνοψίζοντας, μετά την πρώτη επαφή με το μικρό ιαπωνικό μοντέλο, ένα πράγμα σου έρχεται στο μυαλό: Το Yaris είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο «ξεφεύγει» αρκετά από τα όρια της κατηγορίας των μικρών.
Smart Fortwo: Παρκάρει παντού
Ξεχωρίζει επίσης
- Φουτουριστικό εσωτερικό
- Κατανάλωση καυσίμου
Το Smart Fortwo έχει χαρακτηριστεί ως το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης, αλλά και ως lifestyle symbol, διαχρονικό κι αξιοπρόσεκτο. Βλέπετε, το smart για τους περισσότερους αγοραστές του ήταν το αντίδοτο στο κυκλοφοριακό χάος της πρωτεύουσας, μιας και μπορούσες να ελιχθείς και να παρκάρεις με την ίδια ευκολία που πάρκαρες μια μοτοσικλέτα. Η Smart, με την ασπίδα της Mercedes, δημιούργησε μια εντελώς νέα κατηγορία αυτοκινήτων, με μήκος κάτω των τριών μέτρων. Το πρωτοπόρο λοιπόν Fortwo, γνώρισε πρωτόγνωρη επιτυχία κι εξακολουθεί να διαπρέπει.
Χώροι και με το παραπάνω
Αυστηρά διθέσιο, αλλά με αξιοπρεπέστατους χώρους για τους δυο επιβάτες, που βολεύονται στα αναπαυτικά και ανατομικά τους μονοκόμματα καθίσματα. Οι διαθέσιμοι χώροι για οδηγό συνοδηγό, εντυπωσιάζουν, ενώ κι ο χώρος αποσκευών των 220 λίτρων θα φιλοξενήσει άνετα τα καθημερινά σας αντικείμενα και ψώνια.
Renault Clio: Επαναστατική σχεδίαση
Ξεχωρίζει επίσης
- Οδική συμπεριφορά
- Κατανάλωση
- Χώροι επιβατών
Το νέο Renault Clio είναι ένα μοντέλο που έφερε τα πάνω κάτω στην κατηγορία των μικρών. Το γαλλικό μικρό με τη ρηξικέλευθη σχεδίαση του αναμφίβολα σε αιχμαλωτίζει. Η σφηνοειδής γραμμή με την οποία προίκισε το Clio ο Ολλανδός σχεδιαστής Laurens van den Acker, δεν πρόκειται να ξεπεραστεί και θα μείνει μοντέρνα για πολλά χρόνια ακόμα. Το εμπρόσθιο τμήμα με το μεγάλο Logo της φίρμας αποτελεί σήμα κατατεθέν όπως και τα LED φώτα ημέρας, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω, θετικά σχόλια αποσπούν κι οι κρυμμένες χειρολαβές στο πλαίσιο του παραθύρου για τις πίσω πόρτες, δίνοντας έτσι μια αίσθηση 3θυρου αμαξώματος. Ακόμα ένα συν στα της εξωτερικής εμφάνισης αποσπούν και τα πίσω χωνευτά φωτιστικά σώματα, αλλά και τα «πρησμένα» πίσω φτερά.
Όμως, ο «Γάλλος» δεν μένει πίσω ούτε στο θέμα του κινητήρα, μιας κι η τέταρτη γενιά Clio εξοπλίζεται με έναν κινητήρα διαμάντι 900 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 90 ίππους, χάρη στην υπερτροφοδότηση.
Εσωτερικό για φίλημα
Έχοντας κάνει ένα ολικό re-design στο τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, εξυπακούεται ότι θα πρέπει να προσφέρεις στον αγοραστή σου κι ένα εσωτερικό διάκοσμο που θα συνάδει με την εξωτερική εικόνα. Για το λόγο αυτό λοιπόν, θα πρέπει να κρεμάσετε ένα ματόχαντρο στη μεγάλη οθόνη του Media Nav, η οποία είναι εύχρηστη ακόμα κι από άτομα χωρίς εξοικείωση με τα gadgets. Εκτός από το ηχοσύστημα και τη σύνδεση των εξωτερικών πηγών, είτε με bluetooth είτε με θύρα USB ή και με AUX, παρέχονται πληροφορίες πλοήγησης Nav N Go με τους 2D και 3D χάρτες και τέλος, άλλες γενικές ρυθμίσεις διαφόρων υποσυστημάτων.
Fiat 500: Ρετρό και μοναδικό
Ξεχωρίζει επίσης
- Γκάμα κινητήρων
- Κίνηση εντός πόλης
Τo αυτοκίνητο που φέρει ένα θρυλικό όνομα στις «πλάτες» του και του οποίου η αναβίωση έγινε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η ρετρό κι εντυπωσιακή σχεδίαση του Fiat 500, αποκλείεται να περάσει απαρατήρητη, ενώ οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις δεν θα σας δυσκολέψουν τη ζωή για την κίνηση εντός πόλης. Το σύγχρονο 500αράκι της Fiat αποτελεί ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο, με έντονη προσωπικότητα που αντλεί έμπνευση από το δημοφιλές 500αράκι του παρελθόντος. Αυτό αποτυπώνεται κυρίως στη σχεδίαση του αμαξώματος του μοντέλου που με τις καμπύλες του, τους ενσωματωμένους στο αμάξωμα προφυλακτήρες και τα στρογγυλά εμπρόσθια φωτιστικά, δείχνει ως μια φυσική μετεξέλιξη του παλαιού 500. Αλλά και στους υπόλοιπους τομείς, από τη μεγάλη γκάμα επιλογών εξατομίκευσης, μέχρι τους εξελιγμένους κινητήρες με κορωνίδα το 2κύλινδρο turbo TwinAir, το 500 αποδεικνύει συνεχώς τη μοναδικότητά του.
Peugeot 208: Δυναμική εμφάνιση
Ξεχωρίζει επίσης
- Οδική συμπεριφορά
- Φινετσάτο εσωτερικό
Το Peugeot 208 είναι το αυτοκίνητο της γαλλικής φίρμας που συνεχίζει τη μακρά ιστορία της σειράς 20x. Τελευταίο (πριν το 208) ήταν το 207, το οποίο παρουσιάστηκε το 2006 κι ήταν πρώτο σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά το 2007, δεύτερο το 2008, τρίτο το 2009 με την πορεία του τις επόμενες χρονιές να είναι πτωτική, αλλά εντούτοις να παραμένει πάντα στην πρώτη δεκάδα. Τώρα όμως, το Peugeot 208 μίκρυνε μεν σε εξωτερικές διαστάσεις, αλλά δεν έχασε τίποτε από την εσωτερική του ευρυχωρία, ενώ η δίαιτα που πραγματοποιήθηκε, του πρόσθεσε μερικούς επιπλέον πόντους ευελιξίας, ενισχύοντας παράλληλα και τον τομέα των επιδόσεων. Η εξωτερική σχεδίαση χαρακτηρίζεται ενδιαφέρουσα, με τα σημεία όπου το μάτι των περισσοτέρων εστιάζει, να είναι το μπροστινό μέρος με το σήμα στο καπό και το λογότυπο «Peugeot» σκαλισμένο στην γρίλια, ενώ εξίσου ενδιαφέροντα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με τις 3 «λωρίδες» LED και την τοξοειδή μορφή τους.