Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos

Χάρη στο ανταγωνιστικό τους κόστος και την απαράμιλλη οικονομία που προσφέρουν, τα συστήματα υγραεριοκίνησης είναι όλο και πιο διαδεδομένα.

Τα τακτικά σέρβις εξασφαλίζουν τη σωστή λειτουργία τόσο του συστήματος υγραεριοκίνησης όσο και του ίδιου του αυτοκινήτου.

Σαφώς δεν έχουμε φτάσει ακόμα στα νούμερα του εξωτερικού, με τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο να μετριούνται στα εκατομμύρια.

Μετά την εγκατάσταση LPG

Διαβάστηκε από 7694 αναγνώστες

Πήρατε τη μεγάλη απόφαση και εγκαταστήσατε στο ενεργοβόρο όχημά σας σύστημα υγραεριοκίνησης και τώρα δεν ξέρετε τι πρέπει να κάνετε; Βρείτε στο αφιέρωμά μας όλες τις απαντήσεις για την επόμενη -LPG- ημέρα.

Χάρη στο ανταγωνιστικό τους κόστος και την απαράμιλλη οικονομία που προσφέρουν, τα συστήματα υγραεριοκίνησης είναι όλο και πιο διαδεδομένα, τόσο ως aftermarket εγκαταστάσεις όσο και σε επίσημες εκδόσεις με τη σφραγίδα και την εγγύηση της αντιπροσωπείας.

Σαφώς δεν έχουμε φτάσει ακόμα στα νούμερα του εξωτερικού, με τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο να μετριούνται στα εκατομμύρια, αλλά εξευρωπαϊζόμαστε με σταθερούς ρυθμούς καθώς και η υποδομή επεκτείνεται σταθερά, ακολουθώντας κατά πόδα την αύξηση στον αριθμό των αυτοκινήτων. 

Αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι πέρα από εξουσιοδοτημένους και έμπειρους τεχνικούς, υπάρχουν πλέον στην αγορά πολλοί οι οποίοι θέλουν μεν ένα μερίδιο από αυτή την αυξανόμενη πίτα, χωρίς όμως την απαραίτητη τεχνογνωσία ή τα σωστά υλικά. Και, όπως πάντα σε μια οικονομία όπως η δική μας, είναι έως ένα βαθμό δελεαστικό το να γλιτώσουμε μερικά ευρώ εδώ και εκεί, κάτι που μπορεί να μας φέρει σε λάθος αποφάσεις. 

Ευτυχώς, το κόστος service ακόμα και σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι χαμηλό και επΆ ουδενί δεν πρέπει να το χάνουμε ή να το καθυστερούμε, καθώς το κόστος αυτής μας τη αμέλιας μπορεί κατά περίπτωση να είναι ιδιαίτερα υψηλό.

Πως ξέρω ότι το σύστημα LPG λειτουργεί σωστά;
Τα τακτικά σέρβις εξασφαλίζουν τη σωστή λειτουργία τόσο του συστήματος υγραεριοκίνησης όσο και του ίδιου του αυτοκινήτου και εάν έχουμε το νου μας σε δύο – τρία βασικά πράγματα θα ξέρουμε και οι ίδιοι εαν χρειαστεί κάποια έκτακτη επίσκεψη για έλεγχο:

> Ο κινητήρας πρέπει να ξεκινάει με βενζίνη και να γυρίζει αυτόματα σε υγραέριο όταν έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας.
> Δεν δικαιολογούνται κομπιάσματα του κινητήρα από εκεί και πέρα, ούτε αναμμένα λαμπάκια ελέγχου. Όλα πρέπει να λειτουργούν όπως πριν και οι μόνες διαφορές να είναι οι ενδείξεις ότι το σύστημα γυρίζει από υγραέριο σε βενζίνη και πίσω.
> Σε κάποια αυτοκίνητα, κυρίως παλαιότερα μοντέλα, χρειάζεται παραπάνω λίπανση με ειδικό πρόσθετο, με κατανάλωση περίπου 1 λίτρο ανά 10.000 χιλιόμετρα. Εάν ο εγκασταστάτης μας έχει πληροφορήσει ότι χρειάζεται στην περίπτωσή μας, τηρούμε ευλαβικά αυτά τα νούμερα για τη μακροζωία του κινητήρα μας.
> Ελέγχουμε συχνά τη στάθμη υγρού στο κύκλωμα ψύξης. Ορισμένοι εγκαταστάτες χρησιμοποιούν πλαστικούς αντί για μεταλλικούς συνδέσμους για τη σύνδεση του συστήματος υγραερίου, που μπορεί να οδηγήσει σε διαρροές. Σε περίπτωση που παρατηρήσετε αδικαιολόγητη πτώση της στάθμης πρέπει άμεσα να πάτε για έλεγχο του συστήματος.

Ποιο σύστημα LPG έχω;
Τα συστήματα υγραεριοκίνησης όπως και οι ίδιοι οι κινητήρες των αυτοκινήτων, είναι ίδια σε σύλληψη και αρχές λειτουργίας αλλά αρκετά διαφορετικά στην πράξη. Και κάθε ένα από αυτά έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και ανταλλακτικά που δεν είναι πάντα εναλλάξιμα μεταξύ τους. Αν δεν είστε σίγουροι για το ποιό σύστημα έχετε στο αυτοκίνητό σας, μπορείτε να το ελέγξετε κοιτώντας τον πνεύμονα, που πρέπει να φέρει τα στοιχεία της κατασκευάστριας εταιρείας και του μοντέλου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις