Τρία αυτοκίνητα που προσπαθούν να δώσουν μόνο το καλύτερο στον οδηγό μα και τους επιβαίνοντες. Εξετάζοντας πρώτα το θέμα της ποιότητας, σε κανένα δεν βρίσκουμε παράπτωμα, όμως η premium αύρα του A3 παίρνει τα ηνία. Προσεγμένο σε κάθε του λεπτομέρεια, δείχνει να θέτει την ποιότητα πρώτο στόχο και το πετυχαίνει μη βρίσκοντας το παραμικρό λάθος. Αμέσως μετά βρίσκουμε το γαλλικό μικρομεσαίο 308 με την μίνιμαλ λογική του, που εμπνέει ιδιαίτερα ευχάριστη ατμόσφαιρα. Η λογική i-cockpit προβάλλει ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, όλες τις ζωτικές πληροφορίες που αφορούν την οδήγηση, όπως θα ήταν εάν οδηγούσε μαχητικό αεροσκάφος. Επίσης, καλά μαλακά πλαστικά σε μεγάλα τμήματα, καλή συναρμογή και αίσθηση πως όλα αντέχουν στο χρόνο θα κάνουν τον οδηγό να μην θέλει να βγει από την καμπίνα. Πώς σας φαίνεται να οδηγείτε ένα μαχητικό από ένα άνετο κάθισμα; Τέλος, έχουμε το Golf όπου ενώ ποιοτικά είναι σχεδόν άψογο, δεν πετυχαίνει να σου δώσει την λάμψη που επιζητάς. Φυσικά δεν υπάρχει κάποιο παράπτωμα σε θέματα συναρμογής και ποιότητας υλικών, μα η βαριά αίσθηση και η πολυφορεμένη παρουσίαση στιλιστικών λεπτομερειών και λειτουργιών, αποτινάζει εν μέρει την επιθυμητή premium αισθητική. Από κει και πέρα, και τα τρία μοντέλα εξοπλίζονται με οθόνες σε ταμπλό, πλήθος λειτουργιών multimedia ενώ παραδόξως κανένα δεν απαιτεί ιδιαίτερο χρόνο εξοικείωσης στον χειρισμό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων βέβαια του Α3 μας εξιτάρει περισσότερο, όπως βέβαια και η αντίστροφη φορά του δείκτη στροφών στο 308 που είναι μοναδική πρωτοτυπία.
Χώροι: Βασιλιάς το 308 με 40 παραπάνω λτ.
Επειδή μικρομεσαίο σημαίνει οικογένεια, σημαίνει ταξίδια και πολλοί επιβάτες, ο τομέας των χώρων είναι εξαιρετικά κρίσιμος. Και στα 3 μοντέλα μας, 4 επιβάτες θα απολαύσουν αρκετό χώρο για κεφάλια και γόνατα, κάνοντας πάντα ένα ευχάριστο ταξίδι. Από κει και πέρα η μάχη του χώρου αποσκευών κερδίζεται στο γαλλικό κρατίδιο με τα 420 λτ. να ξεπερνούν τα 380 λτ. των δύο ανταγωνιστών.
Copyright © 2024 - autoagora.gr