Σηκώνουμε τρία καπό και συναντάμε τρία μοναδικά diesel μηχανικά σύνολα των 1.600 κυβικών. Ως ισχυρότερος και με 120 άλογα ιπποδύναμης, έρχεται ο BlueHDi κινητήρας του 308, και ακολουθούν τα 115 άλογα του Golf, και τέλος τα 110 του Audi. Η διαφορά φυσικά συνεχίζεται και στην ροπή όπου με 50 Nm παραπάνω το γαλλικό μικρομεσαίο, κάνει την διαφορά. (300 Nm έναντι 250 Nm αμφοτέρων). Να αναφέρουμε πως και τα τρία μοντέλα είναι εξοπλισμένα με αυτόματα κιβώτια καθώς αυτή η πληροφορία εξηγεί και τις επιδόσεις και τις καταναλώσεις. Πιο συγκεκριμένα την μεγαλύτερη τελική κατέχει το Audi με 200χλμ. Ακολουθεί το Golf στα 198χλμ. και τέλος το γαλλικό στα 196χλμ. Βέβαια, το τελευταίο πετυχαίνει το πιο γρήγορο 0-100 στα 9.7 δευτ. (πάνω από 1 δευτ. διαφορά από το δεύτερο Golf). Καθώς μιλάμε για diesel φυσικά πέρα από τις επιδόσεις, η κατανάλωση είναι μάλλον ο κυριότερος στόχος. Έτσι παίρνοντας τις επίσημες μετρήσεις των εταιριών, ισοβαθμία έχουμε ανάμεσα σε Audi και 308 με την εκπληκτική τιμή μεικτού κύκλου στα 3.6 λτ./100χλμ. με το Golf να ακολουθά πολύ κοντά στα 3.9 λτ./100χλμ. Βέβαια οι πραγματικές καταναλώσεις είναι κάπως ανεβασμένες, διατηρώντας όμως τις αναλογικές διαφορές τους.
Copyright © 2024 - autoagora.gr