Οι «τίτλοι τέλους» των σιρκουί πόλης
Ο κόσμος που μαζεύτηκε για να παρακολουθήσει αυτόν τον αγώνα ήταν κάτι το πρωτοφανές. Ωστόσο, ο αγώνας της Νέας Σμύρνης δεν ξανά πραγματοποιήθηκε, ενώ οι «τίτλοι τέλους» για τα σιρκουί πόλης δεν άργησαν να γραφτούν. Πιο συγκεκριμένα, η αρχή του τέλους έγινε τον Οκτώβριο του 1971, όταν ένα ατύχημα στον αγώνα της Ρόδου στοίχησε τη ζωή του Γιάννη «Μαύρου» Μεϊμαρίδη, ο οποίος σε μία στροφή έχασε τον έλεγχο της Alfa Romeo GTA/M του και χτύπησε με μεγάλη δύναμη στα τείχη.
«Έκπληκτα μάτια από τις ταράτσες και τα μπαλκόνια κοιτούσαν τα αυτοκίνητα που έκαναν τα τζάμια να τρέμουν. Οι αγώνες μέσα στις πόλεις έχουνε μια ξεχωριστή χάρη, είναι πιο ζωντανοί από τις περιστασιακές μας πίστες στα αεροδρόμια όπου υπάρχουν τεράστιες αποστάσεις και ο ήχος χάνεται στον άνεμο». Αυτά και πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες μαρτυρίες θα ακούσετε στην αυθεντική καταγραφή της εποχής που καθιέρωσε σαν πίστες το Τατόι, την Κέρκυρα, τη Ρόδο, τη Νέα Σμύρνη και τις αναβάσεις σαν την Πάρνηθα και τη Ριτσώνα. Στο 14.37 του video ξεκινάει η περιγραφή του σιρκουί της Νέας Σμύρνης.
Σελ. 1 | Όταν η Νέα Σμύρνη μεταμορφώθηκε σε πίστα |
Σελ. 2 | Οι «τίτλοι τέλους» των σιρκουί πόλης |