Ο εν λόγω κινητήρας, είχε ως βάση τον εργοστασιακό 18RG που βρισκόταν κάτω από το καπό των Celica GT. Η Schnitzer κατασκεύασε δικιά της, 16βάλβιδη κεφαλή, και τοποθέτησε μηχανικό σύστημα ψεκασμού της Kugelfischer. Ο κυβισμός αυξήθηκε στα 2.090cc, προκειμένου το αυτοκίνητο να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της κατηγορίας 1, στην οποία έτρεχαν οχήματα με κινητήρες μεταξύ 2.000 και 4.000cc. Η λίστα των βελτιώσεων δεν θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς ένα εξάρτημα που βρισκόταν σε όλα τα ιερά κτήνη του παρελθόντος: το turbo της KKK, που εκτόξευε την ιπποδύναμη στα 560 PS.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr