Το 1979, η δεύτερη, εφεδρική Celica πωλήθηκε σε έναν τότε αντιπρόσωπο της Toyota, που τη διατηρεί έως σήμερα, παρέα με άλλα 70 Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Χωρίστηκε από την πολεμική αδελφή της, η οποία γύρισε πίσω στον τόπο που κατασκευάστηκε πριν μετατραπεί σε LB Turbo: Στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Από τη Schnitzer, πέρασε στα χέρια ενός άλλου θρυλικού βελτιωτή, της TOM`S, που είχε, και έχει, αγαστή συνεργασία με την Toyota, αφού εξέλισσε τα αγωνιστικά μοντέλα της εταιρείας.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr