.jpg)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Byd Dolphin. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
19/3/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του BYD Dolphin 204 PS 62 kWh.
Μάρκα/Μοντέλο | Byd Dolphin | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 15,5 | 12,5 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 19,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 20,5 | 13,8 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 22,1 | CITROEN C4 BEV 350 136ps 50 KWh | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 17,3 | 15 | CITROEN C4 BEV 420 156ps 54 KWh | 21,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 302 | 423 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 211 | NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh | |
Κατανάλωση | 72% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15 | 17,5 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 8,8 | OPEL ASTRA ELECTRIC 156ps 54 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 1,8 | 6,5 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 1 | NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,38 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 1,34 | BYD DOLPHIN BEV 204ps 62 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 345 | 479 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 345 | BYD DOLPHIN BEV 204ps 62 KWh | |
Χώροι | 66% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 204 | 435 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | 136 | CITROEN C4 BEV 350 136ps 50 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 310 | 600 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | 250 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,1 | 4,1 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | 9,5 | CITROEN C4 BEV 350 136ps 50 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,6 | 2,7 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | 8,7 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 6 | 7 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 3 | NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,29 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,77 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,57 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,7 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 58 | VOLKSWAGEN ID.3 PRO 204ps 62 KWh | 58 | VOLKSWAGEN ID.3 PRO 204ps 62 KWh | ||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,9 | NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh | 11,5 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1658 | 1562 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 1878 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 204 | 435 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | 136 | CITROEN C4 BEV 350 136ps 50 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 310 | 600 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | 250 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 42,3 | 35,1 | MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh | 42,3 | BYD DOLPHIN BEV 204ps 62 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 15,9 | 15 | CITROEN C4 BEV 420 156ps 54 KWh | 175 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 62 | |||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 60,5 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 15,5 | 12,5 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 19,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 20,5 | 13,8 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 22,1 | CITROEN C4 BEV 350 136ps 50 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 17,3 | 15 | CITROEN C4 BEV 420 156ps 54 KWh | 21,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 302 | 423 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 211 | NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 427 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 8 | BYD DOLPHIN BEV 204ps 62 KWh |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύματος, τα νούμερα βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας σε κάθε συνθήκη. Καίει 15,5 kWh/100 χλμ. στην πόλη και 20,5 kWh/100 σε ταξίδι. Έτσι η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται ως 17,3 kWh/100 χλμ. και η αυτονομία του ορίζεται στα 302 χλμ., έπειτα από μία πλήρη φόρτιση. Όπως προαναφέρθηκε, τα 7,1 δλ. για το 0-100 είναι παραπάνω από ικανοποιητικά. Εξίσου καλός, όμως, είναι και ο χρόνος προσπέρασης από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, διαδικασία που ολοκληρώνεται σε 4,6 δλ. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως προσπερνάει εύκολα και με ασφάλεια, ακόμα κι από μεγάλη ταχύτητα.
.jpg)
Όσο για τους χώρους, αναλυτικότερα, θεωρείται στενόχωρο για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό. Αν και προσφέρει αρκετό χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (15 εκ.), αυτός είναι περιορισμένος πάνω από το κεφάλι τους και το πίσω κάθισμα είναι αρκετά στενό. Οι δύο τελευταίες μετρήσεις μάλιστα, αποτελούν τις μικρότερες στην κατηγορία των μικρομεσαίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Προς υπεράσπισή του, η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό, αλλά και της συναρμογής του, είναι πολύ καλύτερη από αυτή που θα περιμένε κανείς σε ένα τόσο προσιτό ηλεκτρικό. Σημασία έχει δοθεί και στην πρακτικότητα, με μικρούς κρυφούς αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα και κεντρική οθόνη που περιστρέφεται ώστε να «κάθεται» σε οριζόντια η κατακόρυφη θέση.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Byd Dolphin σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Byd Dolphin. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Byd Dolphin. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |