.jpg)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Citroen C4. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
24/3/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Citroen C4 Hybrid E-DCS6 136 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C4 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 6,2 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 9,1 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,2 | 4,8 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 6 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7 | 6,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 8,1 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 962 | 1042 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 717 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Κατανάλωση | 84% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 20,5 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 10,2 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,5 | 6,2 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | 2,1 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,39 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 380 | 467 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 355 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Χώροι | 70% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 200 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,4 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 10,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,5 | 5,5 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 7,2 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 2 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 82% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,35 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,67 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 52 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 43 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 15,6 | 15,6 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 14,9 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1403 | 1239 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 1450 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 200 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4,7 | 4,7 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 6 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 106 | 106 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 137 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140ps |
Παρατηρώντας καλύτερα τα αναλυτικά νούμερα κατανάλωσης του C4 Hybrid, το ήπια υβριδικό μικρομεσαίο αποδεικνύεται οικονομικό σε αστικό κύκλο, εφόσον καίει 6,5 λτ./100 χλμ. Ακόμα και σε ταξίδι, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει χαμηλή, στα 5,2 λτ./100 χλμ. Έτσι, σε μεικτή διαδρομή με κυκλοφορία στην πόλη, αλλά και ανοικτούς δρόμους, σημειώνει μέση κατανάλωση στα 7 λτ./100 χλμ., μία από τις μικρότερες στην κατηγορία. Και το καταφέρνει χωρίς να θυσιάζει τις επιδόσεις, αφού επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. Μάλιστα, προσπερνάει γρήγορα και με ασφάλεια, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο για την μέτρηση 80-120 χλμ./ώρα, διαδικασία που ολοκληρώνει σε 5,5 δλ.
.jpg)
Κάνοντας και πάλι αναφορά στις μετρήσεις ευρυχωρίας του μικρομεσαίου, προσφέρει άπλετο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών με μεγάλη απόσταση από τα μπροστινά καθίσματα (17,5 εκ.), ενώ ο ελεύθερος χώρος για το κεφάλι τους υπολογίζεται στα 4,5 εκ. Το πλάτος καθίσματος είναι αρκετό για την είσοδο τριών επιβατών, όμως το πορτμπαγκάζ δεν εντυπωσιάζει σε μέγεθος. Όπως και να έχει, τα 380 λτ. είναι αρκετά για τις αποσκευές μίας μικρής οικογενειακής εξόρμησης.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Citroen C4 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Citroen C4. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Citroen C4. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |