4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Hyundai Bayon. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
3/10/2024
Έφτασε η ώρα να δούμε αναλυτικά την πραγματική κατανάλωση του Hyundai Bayon με τους 79 ίππους, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις και τις εγγυήσεις του, καθώς και το πόσο ανταγωνιστικό είναι στον εκάστοτε τομέα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Bayon | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,8 | 7,8 | CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 110 PS 110ps | 10,8 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,1 | 5 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 7,2 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 6,5 | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 9,2 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 784 | 926 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 667 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | |
Κατανάλωση | 87% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 8 | 16 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,8 | 7 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 1,5 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 411 | 455 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 350 | FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps | |
Χώροι | 82% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1197 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 79 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 79 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 115 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 115 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 14,2 | 9 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 14,2 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 20,7 | 9,4 | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 22,9 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 7 | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,18 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,5 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,58 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 50 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 40 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,5 | 20,1 | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 15,6 | OPEL MOKKA 1.2 100 PS 100ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1120 | 1045 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | 1365 | FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1197 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 79 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 79 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 115 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 115 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 4200 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,6 | 5,3 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 6,6 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 118 | 118 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | 149 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps |
Ξεκινώντας από τον τομέα της κατανάλωσης, το βενζινοκίνητο Hyundai Bayon των 79 ίππων καίει 5,1 λτ/100 χλμ στο ταξίδι, επίδοση που είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Στην πόλη και σε μεικτές συνθήκες το Bayon «διψάει» λίγο περισσότερο, αφού με 8,8 λτ./100 χλμ. και 7,8 αντίστοιχα, βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο των μικρών SUV βενζίνης. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Bayon έχει τις χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων στην κατηγορία (118 γρ./ χλμ.), που σημαίνει ότι σε μερικές εκδόσεις δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Περνώντας στην ευρυχωρία, όπως αναφέραμε ήδη, το Hyundai Bayon έχει αρκετά μεγάλο χώρο αποσκευών για την κατηγορία (411 λίτρα), ενώ το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 1,38 μέτρα, τιμή που το κατατάσσει στην κορυφαία θέση της κατάταξης. Ο χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι ικανοποιητικός (3,8 εκατοστά), ωστόσο ο διαθέσιμος «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 8 εκατοστά, που είναι ο λιγότερος στην κατηγορία των μικρών SUV βενζίνης.
Κάτω από το καπό του Hyundai Bayon της δοκιμής μας βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός 1.200άρης κινητήρας που αποδίδει 79 ίππους και μόλις 115 Nm ροπής. Η χαμηλή ιπποδύναμη επηρεάζει φυσικά τις επιδόσεις. Για την προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο, δηλαδή τις ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα, χρειάζονται 20,7 δευτερόλεπτα, ενώ το κλασικό σπριντ 0-100 ολοκληρώνεται σε 14,2 δλ., που είναι η πιο αργή επίδοση στην κατηγορία.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Hyundai Bayon σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Hyundai Bayon. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Hyundai Bayon. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |