autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ενισχυμένος με υβριδικό σύστημα και πολιτισμένος

Ενισχυμένος με υβριδικό σύστημα και πολιτισμένος

Διαβάστηκε από 8529 αναγνώστες - 9/5/2024

Περνάμε στο μοτέρ όπου πλέον έρχεται με ήπια υβριδική υποβοήθηση. Συγκεκριμένα κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 1.332 κ. εκ. που είχαμε γνωρίσει στην προκάτοχο της, με την ισχύ του να ακουμπάει τους 163 ίππους και τα 270Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V με επαναφορτιζόμενη μπαταρία λιθίου που μπορεί να δώσει ένα boost 13 ίππων.  Αν και το σύστημα δεν έχει την δυνατότητα  αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και δεν γίνεται γενικά αισθητό, προσφέρει χείρα βοηθείας κατά τη διάρκεια της οδήγησης, κάτι που φαίνεται στο πολιτισμένο τρόπο που ξετυλίγεται η συνολική ισχύς του μοντέλου, η οποία περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου 7G-DCT.



Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, αφού χρειάζεται 8,3 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα και 5,8 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να παραμένει σε λογικά επίπεδα και κάτω από τα 8 λτ./100 χλμ.

Για ατσαλάκωτα χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες

Στο δρόμο, η Mercedes GLA παραμένει η χαρά του χιλιομετροφάγου. Η καλή ηχομόνωση αφήνει εκτός ανεπιθύμητους θορύβους (αεροδυναμικούς και μη) ακόμα και στο ανώτατο χιλιομετρικό όριο των εθνικών οδών, ενώ η ανάρτηση ισοπεδώνει τις ανωμαλίες προσφέροντας ένα ήρεμο περιβάλλον παρά το σχετικά σφιχτό set-up. Μια ρύθμιση που κάνει αισθητή την παρουσίαση της στους επαρχιακούς δρόμους, προσφέροντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης χωρίς περίεργες κλίσεις του αμαξώματος, με το ακριβές τιμόνι και τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης να είναι αρωγοί για πιο σβέλτες διαδρομές. Στην πόλη, οι περιφερειακοί αισθητήρες και η ευχρηστία του αυτόματου κιβωτίου κάνουν εύκολη την μετακίνηση, με τα φρένα να είναι πάντα εκεί όταν χρειαστούν.



Όσον αφορά το κόστος απόκτησης, η τιμή της εισαγωγικής Μercedes GLA 200 ορίζεται στις 45.700 ευρώ, με τον εξοπλισμό όπως προαναφέραμε να είναι αρκετά πλούσιος ακόμα και στη βασική έκδοση.

Η Mercedes GLA facelift σηκώνει πιο ψηλά τον πήχη του ανταγωνισμού

Η Mercedes GLA facelift μπορεί να φαίνεται ανανεωμένη στα σημεία, αλλά είναι βελτιωμένη σε όλους τους τομείς που έχουν άμεση σχέση με την οδήγηση και την ευεξία των επιβατών. Σίγουρα βάζει πιο ψηλά τον πήχη στις εταιρίες που θέλουν να κινηθούν σε premium μονοπάτια, δείχνοντας ότι η τεχνογνωσία στην πολυτέλεια είναι πολλά περισσότερα από ένα μαλακό πλαστικό.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Mercedes GLA 200 fl 163PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 163+14
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 270
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 7/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,5
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 5,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 209
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.500
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,7
Μέση Δοκιμής 8,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 152
Ρεζερβουάρ (λτ.) 43
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 435
Τιμή από (ευρώ) 47.500

Σελ.
1
Νέα Mercedes GLA 200: H εξέλιξη του premium στα οικογενειακά SUV
Σελ.
2
Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes GLA 200 των 163 ίππων
Σελ.
3
Ενισχυμένος με υβριδικό σύστημα και πολιτισμένος