Με 225 ίππους είναι το ισχυρότερο Opel Astra του σήμερα
Περνάμε στο κομμάτι του συστήματος κίνησης, το οποίο διαφοροποιεί και το μοντέλο. Κάτω από το καπό κρύβεται ένα 1.600αρης βενζινοκινητήρας 180 ίππων που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων κι ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της Aisin, με την ισχύ να περνάει αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Η συνδυαστική απόδοση του μοντέλου αγγίζει τους 225 ίππους και τα 360Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να χρειάζεται 7,4 δλ. για να ολοκληρωθεί, ενώ οι ρεπρίζ των 60-100 και 80-120 χ.α.ω. θέλουν 3,8 δλ. και 4,8 δλ. αντίστοιχα.
Η τελική του ορίζεται στα 235 χ.α.ω. και η ηλεκτρική του αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 50 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες χάρη στην μπαταρία ιόντων λίθου 12,4 kWh. Γενικά όσο ο ιδιοκτήτης είναι συνεπής με το ρεύμα θα μπορεί να απολαύσει επιδόσεις, αλλά και μια μέση κατανάλωση κοντά στα 4 λτ./100 χλμ., εάν όμως αδιαφορεί για την ενέργεια της μπαταρίας τότε η τιμή θα κινηθεί πάνω από τα 7 λίτρα.
Πάει σβέλτα, στρίβει γρήγορα αλλά είναι κι άνετο όταν πρέπει
Στο δρόμο, το Opel Astra GSe μπορεί να δείχνει 2 πρόσωπα, σαν τον Δόκτωρ Τζέκιλ και κύριο Χάιντ, χάρη στα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ Koni με τεχνολογία FSD που μπορούν να προσαρμοστούν στο στιλ οδήγησης, ενισχύοντας αναλόγως των συνθηκών την άνεση ή την πρόσφυση. Έτσι σε χαλαρές βόλτες εντός της πόλης και ήρεμους ταξιδιάρικους ρυθμούς προσφέρουν άνετα χιλιόμετρα, εξομαλύνοντας αρκετά καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και επιτρέποντας στους επιβάτες του να βγουν ατσαλάκωτοι, ενώ η ευθυβολία του μοντέλου και η καλή ηχομόνωση το κάνουν ένα ακούραστο χιλιομετροφάγο.Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, οι αναρτήσεις χαμηλώνουν κατά ένα εκατοστό, δίνοντας στον οδηγό την αυτοπεποίθηση αλλά και τη σταθερότητα να στρίψει σβέλτα σε επαρχιακούς δρόμους. Στις γρήγορες διαδρομές βοηθάνε αρκετά το άμεσο τιμόνι και τα δυνατά φρένα, αλλά όχι τόσο το αυτόματο κιβώτιο που ακόμα και στο sport mode φαίνεται να είναι μισό κλικ πίσω από τους άλλους τομείς του οχήματος. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν χαλάει τη συνολικά καλή εικόνα του Opel Astra GSe που δικαιωματικά μπορεί να διεκδικήσει μια θέση μεταξύ των Astra που έγραψαν ιστορία.
Ολοκληρωμένο το Opel Astra GSe
Το Opel Astra GSe των 225 ίππων είναι ένα ολοκληρωμένο, ποιοτικό και γρήγορο οικογενειακό hatchback που μπορεί να σταθεί με την ίδια ευκολία στο κόσμο της άνεσης και του σπορτίφ. Δεν μπορεί να θεωρηθεί ένα καθαρόαιμο GTi, αλλά σίγουρα αυτό δεν θα ενοχλήσει και τους περισσότερους καταναλωτές, με την υψηλή τιμή του να αντικατοπτρίζεται στα ποιοτικά υλικά, στον πλούσιο εξοπλισμό του, στην χαμηλή κατανάλωση και στις καλές επιδόσεις.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Opel Astra Gse 225PS |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | ¶μεσου ψεκασμού + ηλεκτροκινητήρας |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 225 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 360 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,4 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,8 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 235 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.700 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 1,2 |
Μέση Δοκιμής | 4,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 25 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 42 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 352 |
Σελ. 1 | Opel Astra GSe: Το πιο ισχυρό Astra με 225 ίππους |
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το Opel Astra GSe των 225 ίππων |
Σελ. 3 | Με 225 ίππους είναι το ισχυρότερο Opel Astra του σήμερα |