autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε το Opel Astra GSe των 225 ίππων

Δοκιμάζουμε το Opel Astra GSe των 225 ίππων

26/8/2024

Το Opel Astra GSe των 225 ίππων αποδεικνύεται ένα ακούραστος χιλιομετροφάγος που δεν χάνει σε άνεση ή σπορτίφ φιλοσοφία, με την ποιότητα του να βρίσκεται σε premium μονοπάτια και τον εξοπλισμό του να είναι υπερπλήρης.

Η Opel ξαναφέρνει στο προσκήνιο το αρκτικόλεξο GSe, μόνο που αυτή τη φορά το τρίτο γράμμα αναφέρεται στο ρεύμα του Plug-In συστήματος που ενισχύσει τη σπορτίφ εικόνα των μοντέλων. Μετά από τη δοκιμή του Grandland GSe, σειρά είχε το Astra GSe, που ουσιαστικά είναι η αγριεμένη έκδοση του γερμανικού μοντέλου και υπόσχεται επιδόσεις και οικονομία με τη βοήθεια της πρίζας.

Οπτικά στοιχεία που τονίζουν τη δυναμική του φύση

Εμφανισιακά, το Opel Astra GSe δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό από την πρώτη ματιά, μιας και δεν διαφέρει σημαντικά από τις «απλές» εκδόσεις, οι οποίες έτσι κι αλλιώς ξεχωρίζουν για το δυναμισμό τους. Στο μπροστινό μέρος βρίσκουμε την Opel Vizor μάσκα, με τις μαύρες λεπτομέρειες στον προφυλακτήρα να τονίζουν ακόμα περισσότερο την ήδη έντονη προσωπικότητα του μοντέλου, ενώ η διχρωμία του ουρανού βγάζει μια αγωνιστική αίγλη.



Πίσω τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, αφού το λογότυπο GSe προειδοποιεί ότι δεν θα ήταν σώφρον να τα «βάλεις» μαζί του, ενώ την παράσταση κλέβουν οι 18αρες ζάντες Monza, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το πρωτότυπο Manta GSe ElektroMOD. Από εκεί πέρα, συναντάμε δυο πορτάκια ανεφοδιασμού, ένα για τη βενζίνη και ένα για το ρεύμα, και μαύρα βράγχια στο τελείωμα της 3ης κολώνας που θυμίζει μοντέλα της εταιρείας από τη δεκαετία του 1980.

Με εργονομικά καθίσματα και ποιοτικά υλικά το Opel Astra GSe

Στο εσωτερικό συναντάμε μια αρμονική συνύπαρξη μεταξύ πολυτέλειας, τεχνολογίας και αθλητικών στοιχείων. Οι αναμφίβολοι πρωταγωνιστές είναι τα μπροστινά ηλεκτρικά θερμαινόμενα bucket Alcantara καθίσματα, αποκλειστικά φτιαγμένα για τις εκδόσεις GSe, που εκτός από πολύ καλή πλευρική στήριξη, προσφέρουν άνεση και εργονομία αφού είναι ιατρικά πιστοποιημένα για την πρόληψη πόνων στην πλάτη και στη μέση.



Εκτός από τα καθίσματα, η υπόλοιπη καμπίνα είναι παρόμοια με τις συμβατικές εκδόσεις, όπου στο ταμπλό συναντάμε το Pure Panel, το οποίο αποτελείται από δύο οθόνες 10 ιντσών (μια για τον πίνακα οργάνων, μια για το infotainment), ενώ υπάρχει και Head Up Display ώστε ο οδηγός να μην παίρνει τα μάτια του από το δρόμο. 

Τα υλικά κατασκευής είναι αρκετά ποιοτικά και η συναρμογή φαίνεται στιβαρή, με το συνολικό σχεδιασμό να ευνοεί την εργονομία και την πρακτικότητα.Χωροταξικά οι διαστάσεις παραμένουν απαράλλακτες, με τα πίσω καθίσματα να μπορούν να φιλοξενήσουν με μερικές υποχωρήσεις 3 άτομα, τα οποία έχουν στη διάθεση τους τόσο αέρα σε γόνατα και κεφάλι όσο χρειάζεται για μην υπάρχει δυσφορία.

Από την άλλη, το πορτμπαγκάζ έχει χάσει 70 λίτρα λόγω της μπαταρίας και κυμαίνεται στα 352 λίτρα, με το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα του να εξομαλύνουν κάπως την απώλεια.
 

Σελ.
1
Opel Astra GSe: Το πιο ισχυρό Astra με 225 ίππους
Σελ.
2
Δοκιμάζουμε το Opel Astra GSe των 225 ίππων
Σελ.
3
Με 225 ίππους είναι το ισχυρότερο Opel Astra του σήμερα