Minimal εσωτερικό για το Opel Mokka-e με 2 τεράστιες οθόνες
Ιδιαίτερη και η καμπίνα του Opel Mokka, που μπορεί να έχει μια πιο minimal σχεδίαση, αλλά δεν της λείπει τίποτα. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ένα μίγμα σκληρών και μαλακών πλαστικών, αρκετά καλής ποιότητας, με σωστό φινίρισμα και στιβαρή συναρμογή, που υπόσχεται μειωμένους τριγμούς ακόμα και μετά από πολλά χρόνια. Η κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό και φιλοξενεί, στην έκδοση ULTIMATE της δοκιμής μας, ένα ψηφιακό πίνακα 12 ιντσών και μια οθόνη αφής 10 ιντσών (7 ίντσες και τα δυο στη βασική), που προσφέρουν εξαιρετική πληροφόρηση, μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και παραμετροποίησης.
Οι φυσικοί διακόπτες δεν λείπουν για τις καθημερινές λειτουργίες, αυξάνοντας την εργονομία, ενώ οι αρκετές μικροθήκες βοηθούν στο κομμάτι της πρακτικότητας. Όσο αφορά τη χωροταξία, το πίσω κάθισμα θα δεχτεί με δυσκολία 3ο άτομο, αλλά έχει αρκετό χώρο για τα γόνατα, με το πορτμπαγκάζ να ακουμπάει τα 310 λίτρα και να διακρίνεται για τον πρακτικό σχεδιασμό του.
Με πραγματική αυτονομία σχεδόν 300 χλμ και γρήγορη φόρτιση
Το Opel Mokka-e παίρνει κίνηση από ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 136 ίππους και ροπή 260Nm, που συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης και μια μπαταρία 50 kWh. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, με το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 9,5 δλ και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 150χλμ/ώρα.Η θεωρητική αυτονομία που δηλώνει η εταιρία είναι 324 χιλιόμετρα, όχι μακριά από τα 290 που είδαμε σε πραγματικές συνθήκες. Όσο για το χρόνο φόρτισης, το Mokka αν συνδεθεί σε παροχή 100kW, μπορεί να φτάσει από το 5 στο 80% σε 30 λεπτά, ενώ σε wallbox 11kW θέλει λίγο παραπάνω από 5 ώρες.
Σελ. 1 | Opel Mokka-e: H νέα σελίδα της εταιρίας |
Σελ. 2 | Minimal εσωτερικό για το Opel Mokka-e με 2 τεράστιες οθόνες |
Σελ. 3 | Ήσυχο, ευέλικτο κι ουδέτερο στο δρόμο |