Ήσυχο, ευέλικτο κι ουδέτερο στο δρόμο
Ας ξεκαθαρίσουμε ότι το Opel Mokka-e δεν το παίρνεις για τις επιδόσεις, αλλά για την οικονομία, την ευελιξία και την ησυχία που σου προσφέρει ειδικά μέσα στην πόλη. Οι κυψέλες της μπαταρίας, οι οποίες είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα, εξασφαλίζουν χαμηλό κέντρο βάρους στο SUV, που σε συνδυασμό με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση διατηρεί μια ουδέτερη συμπεριφορά, έχει καλά επίπεδα πρόσφυσης και κρύβει το αυξημένο βάρος του. Βέβαια οι έντονες κακοτεχνίες του δρόμου κάνουν πιο εύκολα αισθητή την παρουσία τους στην καμπίνα, ευτυχώς χωρίς να κουράζουν ιδιαίτερα τους επιβάτες. Μας ενόχλησε λίγο η έλλειψη ρύθμισης της ανάκτησης ενέργειας που σίγουρα θα μπορούσε να βοηθήσει και στην αυτονομία του μοντέλου, αλλά μείναμε ικανοποιημένοι αρκετά από το σύστημα πέδησης.
Ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο πόλης το ηλεκτρικό Opel Mokka
Το Opel Mokka-e είναι ένα μοντέρνο, νεανικό, με πλούσια τεχνολογία ηλεκτρικό SUV, που μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του. Η μικρή μπαταρία μπορεί να μην είναι τέρας αυτονομίας, αλλά το μικρό του μήκος, το κάνουν κατάλληλο κι ευέλικτό για μέσα στην πόλη, όπου είναι το φυσικό του περιβάλλον.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Opel Mokka-e 136PS 50kWh |
---|---|
Κινητήρας | |
Tύπος | Σταθερού Μαγνήτη |
Τροφοδοσία | Ρεύμα |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 136 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 260 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,5 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,3 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 150 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.598 |
Κατανάλωση (kwe/100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 17,4-18 |
Μέση Δοκιμής | 17,4 |
Xωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 50 |
Αυτονομία δοκιμής (χλμ) | 290 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 310 |
Σελ. 1 | Opel Mokka-e: H νέα σελίδα της εταιρίας |
Σελ. 2 | Minimal εσωτερικό για το Opel Mokka-e με 2 τεράστιες οθόνες |
Σελ. 3 | Ήσυχο, ευέλικτο κι ουδέτερο στο δρόμο |