Η δύναμη του ρεύματος σε επιδόσεις και κατανάλωση
Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε τη «βασική» Plug-in έκδοση που αποδίδει 180 ίππους και 360Nm ροπής. Το σύνολο αποτελείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων 150 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh, που θέλει λιγότερο από δυο ώρες φόρτιση σε wallbox 7.4KW. H δύναμη στους εμπρός τροχούς περνάει αποκλειστικά από το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, e-EAT8, το οποίο διαχειρίζεται άψογα τη δύναμη του μοντέλου και την «απλώνει» σε όλο το φάσμα των στροφών το ίδιο αποτελεσματικά.
Χωρίς να έχει μέσα του αθλητική σπιρτάδα, το σύστημα προσφέρει καλές επιδόσεις στο 308, με τo 0-100χλμ/ώρα να χρειάζεται 8 δλ, το 60-100χλμ/ώρα 4,6δλ, το 80-120χλμ/ώρα 6δλ και την τελική να ξεπερνάει ελαφρώς τα 225χλμ/ώρα. Στο θέμα της κατανάλωσης, με σωστή και συγκρατημένη χρήση του γκαζιού θα δείξει ένα εξαιρετικό πρόσωπο, με τη μέση τιμή όταν είναι φορτισμένη η μπαταρία να μην ξεπερνάει τα 5λτ/100χλμ. Η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 40 χλμ σε πραγματικές συνθήκες, ενώ σε πουσαρισμένες διαδρομές και χωρίς ίχνος ρεύματος η κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 9.5λτ/100χλμ.
Σελ. 1 | Peugeot 308 Hybrid: Ηλεκτρικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση |
Σελ. 2 | Premium και high-tech το εσωτερικό του Peugeot 308 |
Σελ. 3 | Η δύναμη του ρεύματος σε επιδόσεις και κατανάλωση |
Σελ. 4 | Κρύβει το extra βάρος της μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι |