autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η δύναμη του ρεύματος σε επιδόσεις και κατανάλωση

Η δύναμη του ρεύματος σε επιδόσεις και κατανάλωση

Διαβάστηκε από 25622 αναγνώστες - 1/8/2022

Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε τη «βασική» Plug-in έκδοση που αποδίδει 180 ίππους και 360Nm ροπής. Το σύνολο αποτελείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων 150 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh, που θέλει λιγότερο από δυο ώρες φόρτιση σε wallbox 7.4KW. H δύναμη στους εμπρός τροχούς περνάει αποκλειστικά από το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, e-EAT8, το οποίο διαχειρίζεται άψογα τη δύναμη του μοντέλου και την «απλώνει» σε όλο το φάσμα των στροφών το ίδιο αποτελεσματικά. 



Χωρίς να έχει μέσα του αθλητική σπιρτάδα, το σύστημα προσφέρει καλές επιδόσεις στο 308, με τo 0-100χλμ/ώρα να χρειάζεται 8 δλ, το 60-100χλμ/ώρα 4,6δλ, το 80-120χλμ/ώρα 6δλ  και την τελική να ξεπερνάει ελαφρώς τα 225χλμ/ώρα. Στο θέμα της κατανάλωσης, με σωστή και συγκρατημένη χρήση του γκαζιού θα δείξει ένα εξαιρετικό πρόσωπο, με τη μέση τιμή όταν είναι φορτισμένη η μπαταρία να μην ξεπερνάει τα 5λτ/100χλμ. Η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 40 χλμ σε πραγματικές συνθήκες, ενώ σε πουσαρισμένες διαδρομές και χωρίς ίχνος ρεύματος η κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 9.5λτ/100χλμ.
 

Σελ.
1
Peugeot 308 Hybrid: Ηλεκτρικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
Σελ.
2
Premium και high-tech το εσωτερικό του Peugeot 308
Σελ.
3
Η δύναμη του ρεύματος σε επιδόσεις και κατανάλωση
Σελ.
4
Κρύβει το extra βάρος της μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι