Κρύβει το extra βάρος της μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι
Όταν πατήσαμε το μπουτόν εκκίνησης του Peugeot 308 Hybrid και θέσαμε σε ζωή το σύνολο, μας γεννήθηκε ένα μικρός φόβος. Είναι το συναίσθημα που νιώθουμε κάθε φορά που μπαίνουμε σε ένα μοντέλο με μπαταρίες και extra βάρος, αφού πριν το έχουμε οδηγήσει στη συμβατική του έκδοση κι έχουμε ενθουσιαστεί με τη συμπεριφορά του. Ευτυχώς από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπιστώσαμε ότι μπορεί να καταλαβαίνει το επιπλέον φορτίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν χαλάει το οδηγικό DNA του αυτοκινήτου. Το στιβαρό πλαίσιο διαχειρίζεται έντεχνα τα 300+ κιλά της μπαταρίας, ενώ η ανάρτηση καταφέρει να προσφέρει την απαραίτητη άνεση για την κατηγορία, παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Σε γρήγορες καμπές βγάζει ένα δυναμικό αέρα, με το τιμόνι να δίνει τη σωστή πληροφορία στον οδηγό, ειδικά στo sport πρόγραμμα οδήγησης. Σε ταξίδι, ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλουκας (0,28) κι η καλή ηχομόνωση μειώνουν στο ελάχιστο το θόρυβο, με την ποιότητα κύλιση να είναι υψηλή. Τα eco προγράμματα είναι ιδανικά για κίνηση μέσα στην πόλη, αφού «ελαφρώνουν» το μοντέλο και το κάνουν αρκετά ευέλικτο, ενώ ταυτόχρονα κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά. Το μόνο που μας ξίνισε ελαφρώς είναι η αίσθηση των φρένων, που λόγω ανάκτησης θέλουν εξοικείωση μαζί τους, χωρίς όμως να σε προδίδουν σε αποτελεσματικότητα.
Το μοντέλο απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας μιας κι οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις 24γρ/χλμ.
Το Peugeot 308 τρομάζει τους ανταγωνιστές του
Το Peugeot 308 δείχνει τα δόντια του στους γερμανικούς premium ανταγωνιστές του σε όλες τους τις εκδόσεις. Στις Plug-In Hybrid είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένο, αφού στη φαρέτρα των πλεονεκτημάτων του υπάρχει κι η χαμηλή κατανάλωση, καθώς κι η απαλλαγή φόρου για εταιρική χρήση.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Peugeot 308 Hybrid 180PS e-EAT8 |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη+ ρεύμα |
Χωρητικότητα μπαταρία (kWh) | 12,4 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 180 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 360 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,9 |
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 | 4,6 |
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 | 6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 230 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.673 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 1,1 |
Μέση Δοκιμής | 5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 24 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 40 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 361 |
Σελ. 1 | Peugeot 308 Hybrid: Ηλεκτρικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση |
Σελ. 2 | Premium και high-tech το εσωτερικό του Peugeot 308 |
Σελ. 3 | Η δύναμη του ρεύματος σε επιδόσεις και κατανάλωση |
Σελ. 4 | Κρύβει το extra βάρος της μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι |