autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Κρύβει το extra βάρος της μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι

Κρύβει το extra βάρος της μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι

Διαβάστηκε από 25621 αναγνώστες - 1/8/2022

Όταν πατήσαμε το μπουτόν εκκίνησης του Peugeot 308 Hybrid και θέσαμε σε ζωή το σύνολο, μας γεννήθηκε ένα μικρός φόβος. Είναι το συναίσθημα που νιώθουμε κάθε φορά που μπαίνουμε σε ένα μοντέλο με μπαταρίες και extra βάρος, αφού πριν το έχουμε οδηγήσει στη συμβατική του έκδοση κι έχουμε ενθουσιαστεί με τη συμπεριφορά του. Ευτυχώς από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπιστώσαμε ότι μπορεί να καταλαβαίνει το επιπλέον φορτίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν χαλάει το οδηγικό DNA του αυτοκινήτου. Το στιβαρό πλαίσιο διαχειρίζεται έντεχνα τα 300+ κιλά της μπαταρίας, ενώ η ανάρτηση καταφέρει να προσφέρει την απαραίτητη άνεση για την κατηγορία, παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Σε γρήγορες καμπές βγάζει ένα δυναμικό αέρα, με το τιμόνι να δίνει τη σωστή πληροφορία στον οδηγό, ειδικά στo sport πρόγραμμα οδήγησης. Σε ταξίδι, ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλουκας (0,28) κι η καλή ηχομόνωση μειώνουν στο ελάχιστο το θόρυβο, με την ποιότητα κύλιση να είναι υψηλή. Τα eco προγράμματα είναι ιδανικά για κίνηση μέσα στην πόλη, αφού «ελαφρώνουν» το μοντέλο και το κάνουν αρκετά ευέλικτο, ενώ ταυτόχρονα κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά. Το μόνο που μας ξίνισε ελαφρώς είναι η αίσθηση των φρένων, που λόγω ανάκτησης θέλουν εξοικείωση μαζί τους, χωρίς όμως να σε προδίδουν σε αποτελεσματικότητα.



Το μοντέλο απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας μιας κι οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις 24γρ/χλμ.

Το Peugeot 308 τρομάζει τους ανταγωνιστές του

Το Peugeot 308 δείχνει τα δόντια του στους γερμανικούς premium ανταγωνιστές του σε όλες τους τις εκδόσεις. Στις Plug-In Hybrid είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένο, αφού στη φαρέτρα των πλεονεκτημάτων του υπάρχει κι η χαμηλή κατανάλωση, καθώς κι η απαλλαγή φόρου για εταιρική χρήση.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Peugeot 308 Hybrid 180PS e-EAT8
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/12
Τροφοδοσία Βενζίνη+ ρεύμα
Χωρητικότητα μπαταρία (kWh) 12,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 180
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 360
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 8/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,9
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 4,6
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.673
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 1,1
Μέση Δοκιμής 5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 24
Ρεζερβουάρ (λτ.) 40
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 361

Σελ.
1
Peugeot 308 Hybrid: Ηλεκτρικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
Σελ.
2
Premium και high-tech το εσωτερικό του Peugeot 308
Σελ.
3
Η δύναμη του ρεύματος σε επιδόσεις και κατανάλωση
Σελ.
4
Κρύβει το extra βάρος της μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι