Peugeot 308 Hybrid 225 e-EAT8, Τιμή 23/11/2024: 50 900€
Peugeot 308 Hybrid: Αγριεμένο με 225 ίππους
Στην κορυφαία έκδοση του Peugeot 308 συναντάμε το δυνατό υβριδικό Plug-in σύνολο των 225 ίππων που τάζει εντυπωσιακές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Το δοκιμάσαμε, του ήπιαμε το ρεύμα και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα. Αραγε εκπλήρωσε τις υποσχέσεις του;
Premium φιλοσοφία σε όλους τους τομείς
Το Peugeot 308, στην τρίτη του πλέον γενιά, έχει μπει δυναμικά στην κατηγορία και χάρη στη νέα φιλοσοφία του κοιτάει στα μάτια ακόμα και πιο premium ανταγωνιστές. Μέσα στη μεγάλη γκάμα των κινητήρων του, συναντάμε και Plug-In υβριδικά σύνολα 180 και 225 ίππων. Αφού ήδη διαπιστώσαμε τι ψάρια πιάνει η «απλή» των 180 ίππων, στα χέρια μας έφτασε και η πιο δυνατή. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η ισχυρή εκδοχή του 308 Hybrid είναι διαθέσιμη μόνο στην κορυφαία υπερπλούσια έκδοση GT, όπου ο εξοπλισμός θυμίζει πολυτελείς Γερμανούς.
Μυώδης εμφάνιση για το Peugeot 308 Hybrid
Εξωτερικά, το Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων δεν διαφέρει σε σχέση με το 180αρι, ενώ η μονή λεπτομέρεια που το ξεχωρίζει από τα θερμικά του αδέρφια είναι η δεύτερη τάπα της πρίζας. Από εκεί και πέρα συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τη μυώδη σχεδιαστική φιλοσοφία του και τις έντονες ακμές, ενώ το ολοκαίνουργιο λογότυπο της εταιρείας που κοσμεί την κάθετη κυψελωτή μάσκα δίνει τη δική του πινελιά.
Οι στάνταρ Full Matrix LED μακρόστενοι προβολείς δένουν απόλυτα με τα κάθετα φώτα ημέρας σε στυλ κυνόδοντα που αποτελούν και τη φωτεινή ταυτότητα της εταιρείας. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με τις χαρακτηριστικές 3 νυχιές, ενώ οι 18αρες ζάντες Kamakura Onyx ολοκληρώνουν τη δυναμική εικόνα του μοντέλου.
Premium εσωτερικό και σύγχρονη τεχνολογία για το Peugeot 308
Περνώντας στο εσωτερικό του Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων δεν συναντάμε κάποια σχεδιαστική διαφορά από τα υπόλοιπα μοντέλα, με την καμπίνα να συνεχίζει να είναι εντυπωσιακή, φουτουριστική και premium. Τα υλικά κατασκευής είναι από το πάνω-πάνω ράφι, τα πλαστικά είναι μαλακά με άψογο φινίρισμα και στιβαρή συναρμογή, ενώ την παράσταση κλέβουν οι δυο οθόνες 10 ιντσών.
Ο εξαιρετικός 3D ψηφιακός πίνακας κρύβεται λίγο από το μικρό τιμόνι, κάτι που συναντάμε σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας. Τα κουμπιά αφής i-toggle στην κάτω μεριά της οθόνης είναι άκρως βολικά και αυξάνουν την εργονομία, η οποία ενδυναμώνεται από τους φυσικούς διακόπτες. Το μεταξόνιο των 2.6 μέτρων προσφέρει επαρκή χώρο για τους πίσω επιβάτες, αλλά η χαμηλή γραμμή της οροφής μειώνει τον αέρα στο κεφάλι. Το πορτμπαγκάζ, παρά το μέγεθος της μπαταρίας, μένει σε καλά νούμερα για την κατηγορία και συγκεκριμένα φτάνει στα 361 λίτρα, με το σχήμα του να είναι πλήρες αξιοποιήσιμο.
Σελ. 2 | Καίει λίγο στην πόλη, επιταχύνει σαν GTi το Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων |
Σελ. 3 | Γαλλική φιλοσοφία στο δρόμο για το Peugeot 308 Hybrid |
Σχολιάστε |