Καίει λίγο στην πόλη, επιταχύνει σαν GTi το Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων
Οι δύο «καρδιές» του Peugeot 308 Hybrid αποδίδουν συνολικά 225 ίππους και 360 Nm ροπής. Για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη ισχύς συνεργάζονται ένας 1.600άρης PureTech turbo κινητήρας 179 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh, που χρειάζεται λιγότερο από δυο ώρες φόρτιση σε wallbox 7.4KW. Η δύναμη μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, ενώ το μοντέλο έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ. και με μέγιστη ταχύτητα τα 135 χ.α.ω.
Όταν έχει φορτισμένη τη μπαταρία, τα 225 άλογα φαίνονται και στο δρόμο, με το 308 να γράφει το 0-100 σε 7,5 δλ., το 60-100 σε 3,8 δλ. και το 80-120 σε 4,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 235 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση αυτή κυμαίνεται στα 2,9 λτ/100 χλμ μέσα στην πόλη (αν ο οδηγός είναι συνεπής με τη φόρτιση) και ανεβαίνει στα 6,5 λτ σε μεικτές συνθήκες, με το καλό σύστημα ανάκτησης να βοηθάει να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα η «δίψα» του μοντέλου.
Σελ. 1 | Peugeot 308 Hybrid: Αγριεμένο με 225 ίππους |
Σελ. 2 | Καίει λίγο στην πόλη, επιταχύνει σαν GTi το Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων |
Σελ. 3 | Γαλλική φιλοσοφία στο δρόμο για το Peugeot 308 Hybrid |