Γαλλική φιλοσοφία στο δρόμο για το Peugeot 308 Hybrid
Στο δρόμο, το Peugeot 308 συνεχίζει να σε κερδίζει με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, η οποία φαίνεται να μην επηρεάζεται από την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, τις 18αρες ζάντες και τα 1.710 κιλά του. Μάλιστα συνεχίζει να απορροφά τις ανωμαλίες με μαεστρία και μόνο ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας θα κάνει αισθητή την παρουσία του σε συνεχόμενες λακκούβες. Σε ταξίδι, οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την καλή ηχομόνωση που αφήνει έξω τους ανεπιθύμητους θορύβους, ενώ σε πιο γρήγορες στροφές ο οδηγός θα δει με θετικό μάτι τα ηλεκτρικά που θα επέμβουν όταν η κατάσταση ξεφύγει και το άμεσο τιμόνι με την καλή αίσθηση. Πάντως λόγω βάρους η υποστροφή εμφανίζεται πιο νωρίς από όσο θα θέλαμε για ένα γαλλικό μοντέλο. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο λόγω του μικρού κύκλου στροφής και εύχρηστο λόγω του αυτόματου κιβωτίου, αλλά με περιορισμένη την πίσω ορατότητα λόγω του στενού πίσω παρμπρίζ. Τέλος τα φρένα, παρά την σπογγώδης αίσθηση, κρίνονται αποτελεσματικά και ακούραστα.
Ο εξοπλισμός του Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων στην αποκλειστική έκδοση GT είναι υπερπλήρης, με όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας κι άνεσης, ενώ το αυτοκίνητο απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας μιας κι οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις 25 γρ./χλμ., κάτι που του δίνει και πράσινη κάρτα για ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο.
Δείχνει το δρόμο της επιτυχίας
Το Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων, όχι μόνο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές τους, αλλά σε αρκετούς τομείς δείχνει και το μονοπάτι που πρέπει να ακολουθήσουν αν θέλουν να πετύχουν. Σίγουρα η τιμή του είναι αρκετά αλμυρή, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα premium μοντέλο γεμάτο σύγχρονη τεχνολογία και εξοπλισμό που δεν συναντάμε εύκολα στην κατηγορία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Peugeot 308 Hybrid 225PS e-EAT8 |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη+ ρεύμα |
Χωρητικότητα μπαταρία (kWh) | 12,4 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 225 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 360 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,5 |
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 | 3,8 |
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 | 4,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 235 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.710 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 1,1 |
Μέση Δοκιμής | 6,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 25 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 40 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 361 |
Σελ. 1 | Peugeot 308 Hybrid: Αγριεμένο με 225 ίππους |
Σελ. 2 | Καίει λίγο στην πόλη, επιταχύνει σαν GTi το Peugeot 308 Hybrid των 225 ίππων |
Σελ. 3 | Γαλλική φιλοσοφία στο δρόμο για το Peugeot 308 Hybrid |