Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Δοκιμή Mitsubishi ASX 160PS: Πάει μόνο με ρεύμα ως και 50 χλμ.
17 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mitsubishi Asx 1.6 PHEV AT 160 PS, Τιμή 16/09/2024: 45 830€

Δοκιμή Mitsubishi ASX 160PS: Πάει μόνο με ρεύμα ως και 50 χλμ.

9/9/2024

Renault Captur σε ιαπωνική «μετάφραση».
9,3 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 και 40-50 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία.
High-tech πινελιές στο εσωτερικό & ευρύχωρο πίσω κάθισμα.
Αθόρυβο, άνετο και εύχρηστο στην πόλη, κρύβει περίτεχνα το έξτρα βάρος του.

Renault Captur σε ιαπωνική «μετάφραση»

Το Mitsubishi ASX έχει αποκτήσει ιαπωνικό διαβατήριο, αλλά στην ουσία η καταγωγή του είναι από τη Γαλλία. Η μάρκα αποτελεί πλέον μέλος της συμμαχίας Renault, Mitsubishi και Nissan, και έχει ενδώσει στην εδώ και πολλά χρόνια διαδεδομένη στρατηγική του «rebadging». Στην ουσία λοιπόν είναι μία «μετάφραση» του Renault Captur στα ιαπωνικά, με το ανάλογο σήμα της Mitsubishi, η οποία προσπαθεί με αυτόν τον τρόπο να πλασαριστεί με ευνοϊκότερους όρους στην ευρωπαϊκή αγορά.
 

159 ίπποι συνδυαστική ισχύς, «ενισχύσεις» από δύο ηλεκτρομοτέρ

Εμείς δοκιμάζουμε το κινητήριο σύνολο 1.6 ΑΤ Plug-In Hybrid Electric 160 PS, που συνδυάζει βενζίνη με ηλεκτροκίνηση, αφού φορτίζει στην πρίζα όπως και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η διαφορά είναι ότι τα Plug-in υβριδικά καταναλώνουν συνδυαστικά βενζίνη και ρεύμα. Χρησιμοποιούν μία πολύ μεγαλύτερη μπαταρία από αυτή που χρησιμοποιούν τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητα. Η συγκεκριμένη έκδοση που δοκιμάζουμε «φοράει» ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 92 ίππους και 144 Nm ροπής, ενώ ένα ηλεκτρικό μοτέρ 66 ίππων κινεί απευθείας τους τροχούς. Ακόμη, ένα δευτερεύον ηλεκτρομοτέρ ελέγχει τον συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων και εκκινεί τον βενζινοκινητήρα.
 

0-100 σε 9,3 δλ. και έως και 50 χλμ. μέσα στην πόλη μόνο με ρεύμα

Το αυτόματο κιβώτιο του ASX ονομάζεται «multi-mode» και είναι τεχνολογικά προηγμένο, αφού στην ουσία περιλαμβάνει 15 προγράμματα λειτουργίας. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 159 ίππους που συνεργάζονται για το κλασικό σπριντ 0-100 σε 9,3 δευτερόλεπτα. Η εκκίνηση γίνεται πάντα ηλεκτρικά, όμως αν πατήσεις λίγο περισσότερο το γκάζι, ο βενζινοκινητήρας εμπλέκεται αμέσως περισσότερο. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 40 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, που μέσα στην πόλη γίνονται υπό προϋποθέσεις 50, όσα δηλαδή υπόσχεται και η Mitsubishi.
 

Με ξεχωριστή χρωματική παλέτα και τα δικά του σχέδια για ζάντες

Όσον αφορά στις διαστάσεις, το Mitsubishi ASX έχει ολόιδιες διαστάσεις με το Captur: 4,228 x 1,797 x 1,573 μέτρα. Στην εξωτερική του εμφάνιση διαφοροποιείται μόνο στο ότι στη μάσκα υπάρχει το λογότυπο της Mitsubishi, ενώ στο πορτ-μπαγκάζ αναγράφεται το όνομα του κατασκευαστή. Το ASX έχει τη δική του ξεχωριστή παλέτα χρωμάτων και ξεχωριστά σχέδια για τις ζάντες.

Στις επόμενες σελίδες θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του Plug-in υβριδικού Mitsubishi ASX με τα 160 άλογα.
 

Σελ.
2
9,3 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 και 40-50 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
Σελ.
3
High-tech πινελιές στο εσωτερικό & ευρύχωρο πίσω κάθισμα
Σελ.
4
Αθόρυβο, άνετο και εύχρηστο στην πόλη, κρύβει περίτεχνα το έξτρα βάρος του
Σελ.
5
Η γνώμη μας & τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε