High-tech πινελιές στο εσωτερικό & ευρύχωρο πίσω κάθισμα
Στο εσωτερικό συναντάμε επίσης σχεδόν την ίδια εικόνα με το Renault Captur, με μερικές high-tech πινελιές, όπως η οθόνη των 10 ιντσών για τον ψηφιακό και διαμορφούμενο πίνακα οργάνων, που είναι διαθέσιμη από την εισαγωγική έκδοση, όπως και η οθόνη αφής 9,3 ιντσών για το σύστημα infotainment που υπήρχε στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας και είναι τοποθετημένη κάθετα. Εκεί ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πλήθος ρυθμίσεων σχετικών με το σύστημα κίνησης Plug-in hybrid, που άλλοτε δίνουν έμφαση στη χρήση των ηλεκτροκινητήρων και άλλοτε «μπουστάρουν» τις επιδόσεις.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, μπορούμε να πούμε ότι το πίσω κάθισμα είναι άνετο, ενώ οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα αλλά και το συρόμενο πίσω κάθισμα αναδεικνύουν τον πρακτικό χαρακτήρα του ASX. Εξαιτίας της μπαταρίας, ο αποθηκευτικός χώρος διαμορφώνεται από 265 έως 379 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος. Στη συμβατική έκδοση βενζίνης, το πορτ-μπαγκάζ είναι αισθητά μεγαλύτερο, από 422 ως 536 λίτρα αντίστοιχα.
Σελ. 1 | Δοκιμή Mitsubishi ASX 160PS: Πάει μόνο με ρεύμα ως και 50 χλμ. |
Σελ. 2 | 9,3 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 και 40-50 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία |
Σελ. 3 | High-tech πινελιές στο εσωτερικό & ευρύχωρο πίσω κάθισμα |
Σελ. 4 | Αθόρυβο, άνετο και εύχρηστο στην πόλη, κρύβει περίτεχνα το έξτρα βάρος του |
Σελ. 5 | Η γνώμη μας & τα τεχνικά χαρακτηριστικά |