autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
9,3 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 και 40-50 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

9,3 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 και 40-50 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία

9/9/2024

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, η έκδοση που δοκιμάσαμε έχει «πρωταγωνιστή» στο κινητήριο σύνολο έναν ατμοσφαιρικό ηλεκτροκινητήρα 1.600 κυβικών 92 ίππων και 144 Nm ροπής, που σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρομοτέρ αποδίδουν 159 ίππους. Το πρώτο ηλεκτρομοτέρ έχει ισχύ 66 ίππων, δίνει κίνηση απευθείας στους τροχούς, ενώ ένα δευτερεύον ηλεκτρομοτέρ κατά βάση αναλαμβάνει να συγχρονίσει τις στροφές του κινητήρα με το ιδιαίτερο τεχνολογικά κιβώτιο ταχυτήτων. Το τελευταίο περιλαμβάνει 15 προγράμματα λειτουργίας. Στον τομέα των επιδόσεων, το Plug-in ASX χρειάστηκε 9,3 δλ. για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα.



Όσον αφορά στην κίνηση εντός πόλης, το Mitsubishi ASX μπορεί να καλύψει ως και 50 χιλιόμετρα χωρίς να ξοδέψει βενζίνη, με την αποκλειστική δράση του ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο σε υψηλότερες ταχύτητες και χωρίς το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα της αστικής «ζούγκλας», η ηλεκτρική αυτονομία πέφτει στα 40 χιλιόμετρα. Και αυτό γιατί η μπαταρία έχει σχετικά μικρή ωφέλιμη χωρητικότητα (7,5 kWh), που ωστόσο φορτίζει γρήγορα. Με συχνή φόρτιση της μπαταρίας, η μέση κατανάλωση που καταγράψαμε στις μετρήσεις μας κυμάνθηκε μεταξύ 4 και 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ για μια πλήρη φόρτιση σε wallbox 3,7 kW, ο χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τις 3 ώρες.
 

Σελ.
1
Δοκιμή Mitsubishi ASX 160PS: Πάει μόνο με ρεύμα ως και 50 χλμ.
Σελ.
2
9,3 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 και 40-50 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
Σελ.
3
High-tech πινελιές στο εσωτερικό & ευρύχωρο πίσω κάθισμα
Σελ.
4
Αθόρυβο, άνετο και εύχρηστο στην πόλη, κρύβει περίτεχνα το έξτρα βάρος του
Σελ.
5
Η γνώμη μας & τα τεχνικά χαρακτηριστικά