autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αθόρυβο, άνετο και εύχρηστο στην πόλη, κρύβει περίτεχνα το έξτρα βάρος του
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αθόρυβο, άνετο και εύχρηστο στην πόλη, κρύβει περίτεχνα το έξτρα βάρος του

9/9/2024

Το Mitsubishi ASX με τον Plug-in υβριδικό κινητήρα είναι αρκετά βαρύτερο από τη συμβατική έκδοση, κατά περίπου 400 κιλά. Όμως το έξτρα βάρος δεν αποτελεί τροχοπέδη στον δρόμο, αφού δύσκολα γίνεται αντιληπτό στην οδική συμπεριφορά του οχήματος, αλλά και στις επιδόσεις. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είναι στάνταρ και προσφέρει εξαιρετικό και αδιάλειπτο έλεγχο του αμαξώματος, ακόμη και σε κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Οι απλές εκδόσεις παρουσιάζουν ωστόσο καλύτερο «στρογγύλεμα» των κακοτεχνιών, ειδικότερα σε χαμηλές ταχύτητες.



Αν μπεις στη στροφή με ταχύτητα και φρενάρεις λίγο καθυστερημένα, η κλίση του δρόμου θα γίνει αισθητή και είναι πιθανό να «ανοίξει» η τροχιά του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου, εφόσον το ESP εμπλακεί διακριτικά. Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρικής λειτουργίας του κινητήριου συνόλου, και σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο, η οδήγηση είναι αθόρυβη, ενώ αν υπερβείς τα 120 χλμ./ώρα στο ταξίδι, ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός. Τέλος, τα φρένα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά (με δίσκους πίσω), αφού το ASX «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,4 μέτρα.
 

Σελ.
1
Δοκιμή Mitsubishi ASX 160PS: Πάει μόνο με ρεύμα ως και 50 χλμ.
Σελ.
2
9,3 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 και 40-50 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
Σελ.
3
High-tech πινελιές στο εσωτερικό & ευρύχωρο πίσω κάθισμα
Σελ.
4
Αθόρυβο, άνετο και εύχρηστο στην πόλη, κρύβει περίτεχνα το έξτρα βάρος του
Σελ.
5
Η γνώμη μας & τα τεχνικά χαρακτηριστικά