Με γνώμονα την κατανάλωση, μόλις 3,5λτ/100χλμ μέσα στην πόλη!
Το αυτοκίνητο της δοκιμή μας κινούσε το υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force, που αποτελείται από ένα 1.500άρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα, ένα ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,94 kWh. Η συνολική απόδοση αγγίζει τους 116 ίππους και η ροπή τα 207Nm, ενώ η ισχύς στους μπροστινούς τροχούς περνάει μέσω ενός κιβωτίου e-CVT. Σε γενικές γραμμές, το Yaris κινείται ευχάριστα κι ακούραστα, με το 0-100χλμ/ώρα να χρειάζεται 9,9 δλ και η τελική να φτάνει τα 175χλμ/ώρα. Το χαρακτηριστικό βουητό του κιβωτίου στο τέρμα γκάζι είναι μειωμένο σε σχέση με το προκάτοχο του, ενώ η εναλλαγή μεταξύ βενζίνης-ρεύματος γίνεται δύσκολα αντιληπτή. Το ρεσιτάλ όμως έρχεται στο τομέα της κατανάλωσης, με την ιαπωνική εταιρία να υπόσχεται πώς μέσα στην πόλη έως και το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα κι την κατανάλωση να παραμείνει κοντά στα 3,5λτ/100χλμ. Μπορούμε με χαρά να πούμε ότι είναι από τις λίγες φορές που πιάσαμε το εργοστασιακό νούμερο σε πραγματικές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Πάντως η μέση τιμή σε μεικτές συνθήκες είναι στα 4,2 λτ/100χλμ, νούμερο που μόνο ενθουσιασμό μπορεί να φέρει σε μια εποχή όπου η βενζίνη αγγίζει τα 2 ευρώ.
Σελ. 1 | Toyota Yaris Hybrid: Δίνει σεμινάρια οικονομίας! |
Σελ. 2 | Hi-tech, πρακτικό και καλαίσθητο το εσωτερικό του Yaris |
Σελ. 3 | Με γνώμονα την κατανάλωση, μόλις 3,5λτ/100χλμ μέσα στην πόλη! |
Σελ. 4 | Κινείται εξαιρετικά μέσα στη πόλη, τα καταφέρνει περίφημα και στις στροφές |