Κινείται εξαιρετικά μέσα στη πόλη, τα καταφέρνει περίφημα και στις στροφές
Οι μαζεμένες διαστάσεις, το άμεσο τιμόνι και το αυτόματο κιβώτιο του μοντέλου προσφέρουν την ευελιξία και την ευχρηστία που χρειάζεσαι για την κίνηση σου μέσα στην πόλη. Η ανάρτηση του φιλτράρει ιδανικά τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, παρόλο τη σφιχτή της αίσθηση που θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα όταν βγει σε επαρχιακούς δρόμους με συνεχόμενες στροφές. Εκεί θα καταλάβεις ότι το Toyota Yaris είναι πολλά παραπάνω από ένα αυτοκίνητο πόλης. Η πιο άκαμπτη πλατφόρμα στην οποία πατάει, ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας και η ωραία αίσθηση του τιμονιού δημιουργούν ένα ευχάριστο οδηγικό σύνολο, με προβλέψιμες αντιδράσεις στο όριο, το οποίο σε αφήνει να το «κυνηγήσεις» όσο επιτρέπει η ιπποδύναμη του και η χλιαρότητα του κιβωτίου στις ψηλές στροφές. Σε αυτοκινητόδρομους, η ευθυβολία κι η σταθερότητα του μοντέλου λόγω των φαρδιών μετατροχίων κάνουν εύκολα τα ταξίδια, με τους αεροδυναμικούς θορύβους μετά τα 120χλμ/ώρα να «χαλάνε ελαφρώς το γλυκό». Στο τομέα της πέδησης, τα καταφέρνει περίφημα, ενώ η σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης είναι υπερπλήρης.
Το υβριδικό Toyota Yaris είναι διαθέσιμο από την έκδοση Active, ενώ δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2 που κυμαίνονται στα 64γρ/χλμ.
Πιο ώριμο και ολοκληρωμένο το νέο μοντέλο!
Με το σύστημα ανάκτησης να είναι από τα καλύτερα στην αυτοκινητοβιομηχανία, την μέση κατανάλωση να παραμένει στα 4,2 λτ/100χλμ, την οδική συμπεριφορά στα καλύτερα της και πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση μπορούμε να πούμε ότι το νέο Toyota Yaris είναι το πιο ολοκληρωμένο που είδαμε ποτέ στους δρόμους και έχει όλα τα φόντα να συνεχίσει την κυριαρχία του.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Toyota Yaris Hybrid 116PS |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.490 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Αμεσος ψεκασμός + αυτοφορτιζόμενο υβρίδιο |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 116 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 207 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 |
60-100 χλμ./ώρα με δλ | 5,9 |
80-120 χλμ./ώρα με δλ | 7,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 175 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1,395 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 2,8 |
Μέση Δοκιμής | 4,2 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 64 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 36 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 286 |
Σελ. 1 | Toyota Yaris Hybrid: Δίνει σεμινάρια οικονομίας! |
Σελ. 2 | Hi-tech, πρακτικό και καλαίσθητο το εσωτερικό του Yaris |
Σελ. 3 | Με γνώμονα την κατανάλωση, μόλις 3,5λτ/100χλμ μέσα στην πόλη! |
Σελ. 4 | Κινείται εξαιρετικά μέσα στη πόλη, τα καταφέρνει περίφημα και στις στροφές |