autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
«Ξοδεύει» τα μισά λεφτά όταν πηγαίνει με υγραέριο

«Ξοδεύει» τα μισά λεφτά όταν πηγαίνει με υγραέριο

21/11/2024

Κάτω από το καπό συναντάμε τον γνωστό 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα, που αποδίδει 100 ίππους με LPG και 90 με βενζίνη. Η εναλλαγή του καυσίμου γίνεται είτε μέσω διακόπτη είτε αυτόματα, στην περίπτωση που δεν υπάρχει καύσιμο σε οποιοδήποτε από τα 2 ρεζερβουάρ.

Οι επιδόσεις δεν έχουν επηρεαστεί από τη μικρή αύξηση του βάρους, καθώς καταγράψαμε ίδιο 0-100 αλλά και επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα). Η επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα είναι 1,3 δλ. καλύτερη σε σχέση με τον προκάτοχο, ενώ είναι πιο κοντή και η κλιμάκωση των σχέσεων του 6τάχυτου κιβωτίου. Ο κινητήρας ακούγεται στις υψηλές στροφές, ενώ η λειτουργία LPG έχει καλύτερη απόκριση και καλύτερο τράβηγμα.

Το σημαντικότερο στοιχείο που διαφοροποιεί τις 2 λειτουργίες (LPG/ βενζίνη) είναι η κατανάλωση καυσίμου. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η μέση τιμή κατανάλωσης με βενζίνη είναι 8,2 λτ./100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή που καταγράψαμε χρησιμοποιώντας υγραέριο ήταν 9,5 λτ./100 χλμ. Αν υποθέσουμε ότι η τιμή του LPG είναι 0,8 λτ./100 χλμ., το Duster «ξοδεύει» 7,5 ευρώ ανά 100 χλμ, ενώ όταν καίει βενζίνη (1,8 ευρώ/λτ.), απαιτεί 15 ευρώ για κάθε 100 χλμ.

Το ρεζερβουάρ βενζίνης παραμένει στα 50 λίτρα, ενώ το ρεζερβουάρ του υγραερίου αυξήθηκε στα 51 λτ. Ως αποτέλεσμα, το Duster έχει συνδυαστική αυτονομία που υπερβαίνει τα 1.150 χλμ.

Σελ.
1
Δοκιμή νέο Dacia Duster 100 PS: Τέλος το diesel, παραμένει το LPG
Σελ.
2
Πιο «macho» η εξωτερική σχεδίαση, πιο φτωχός ο βασικός εξοπλισμός
Σελ.
3
Τεχνολογικές αναβαθμίσεις και πιο ευρύχωρο πίσω κάθισμα
Σελ.
4
«Ξοδεύει» τα μισά λεφτά όταν πηγαίνει με υγραέριο
Σελ.
5
Καλύτερη ποιότητα κύλισης, αναβαθμισμένη και η υποβοήθηση οδηγού